Skip to main content

Wij gaan emigreren naar spanje, maar eerst gaan we hier tijdelijk wonen met briefadres in nederland ivm bouw huis.

kan ik mijn contract tijdelijk behouden, het gaat alleen om mijn email adres van hetnet.nl

Hallo @Bertus ES 

 

Hoe lang wil je er nog gebruik van maken?

Je e-mailadressen blijven sowieso nog 6 maanden werken na beëindigen van je KPN internet abonnement, als dat genoeg is hoef je daarvoor dus niets te doen.

 

Wil je ze langer gaan gebruiken na het beëindigen van je KPN internet abonnement dan kan je een E-mail Only abonnement nemen. De kosten van dat abonnement bedragen € 7,50 per maand. Je kunt voor dit bedrag alle huidige e-mailaccounts met de daarbij behorende e-mail aliassen behouden.

Om een E-mail Only abonnement aan te vragen moet je telefonisch contact opnemen met de afdeling Opzeggingen van KPN (0800-0402). Daar moet je je huidige KPN-internetabonnement niet opzeggen, maar wijzigen in een E-mail Only abonnement.

Het aanvragen van een E-mail Only abonnement is alleen mogelijk voor KPN abonnees die hun KPN internetabonnement willen beëindigen, maar hun huidige e-mailadressen willen behouden.


Oke, dankje voor de info


Hi Bertus, welkom hier. 

Nog een kleine toevoeging: een E-mail only abonnement zal nog wel op je huidige adres blijven staan. Eventueel nieuwe bewoners zullen hier echter geen last van hebben, zij kunnen verder internet of andere diensten bestellen. 


Oke, dank voor de aanvulling