Skip to main content

Ik ga tijdelijk naar een huurwoning. Verhuurder heeft ter plekke een ziggo aansluiting. KPN is opgezegd. Ik wil mijn kpn op dat adres gebruiken, niet ziggo. Kan ik dat gewoon daar aansluiten of komen er aansluitkosten bij?

@ABCSteed zonde dat je KPN hebt opgezegd. Voordat je KPN kan afnemen moet je zeker zijn dat KPN levert op je tijdelijke adres. Meestal zit je er voor 1 jaar aan vast (dacht ik). 
Op deze website van KPN vindt je meer informatie. 


Hoi @ABCSteed 
Het beste kun je even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


@ABCSteed zonde dat je KPN hebt opgezegd. Voordat je KPN kan afnemen moet je zeker zijn dat KPN levert op je tijdelijke adres. Meestal zit je er voor 1 jaar aan vast (dacht ik). 
Op deze website van KPN vindt je meer informatie. 

Sorry de huiseigenaar heeft KPN opgezegd. Ik wil mijn abonnement daarheen verhuizen, maar weet niet of dat zonder problemen aan te sluiten is 


Als de verhuurder van jouw tijdelijke adres KPN heeft opgezegd, dan is daar dus een KPN aansluiting aanwezig. Dan kan jouw abonnement daar ook op aangesloten worden.


Kpn heeft ook maand abonnementen. 


Er zal in de woning een KPN aansluiting zijn, anders was er ook niet eerder een KPN abonnement. Je kunt dan jouw huidige abonnement laten verhuizen naar jouw tijdelijke adres. Verhuizing kun je telefonisch doorgeven via 0800-0402 via de verhuisdesk. Je kunt het ook online doorgeven: https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm#/


Ok dat heb ik inmiddels gedaan. Dus de stekkers kunnen gewoon ingeprikt worden als ik daar ben? Geeft geen conflict met het Ziggo pakket ?

 

 


Ziggo gebruikt de eigen coax kabelaansluiting. KPN maakt daar geen gebruik van.


Nee dat geeft geen conflict. Gewoon je eigen feestje bouwen.


Ziggo levert over de Coax aansluiting. Dat geeft geen enkel probleem.