Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn internetabonnement tijdelijk stopzetten als ik 5 maanden in het buitenland ben?

• May 2, 2022
  • 5 reacties
  • 337 keer bekeken

Hallo,

Ik ga voor 5 maanden naar het buitenland. Kan ik mijn TV en thuis Internetabonnement tijdelijk stop zetten?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Quarta , nee, dat kan niet, als je contractvrij bent kun je wel met 1 maand opzegtermijn je contract stoppen en bij thuiskomst een nieuw contract aangaan, eventueel met een een maandelijkse opzegtermijn i.p.v. aan jaarcontract.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Antwoord
  • May 2, 2022

Hallo @Quarta , nee, dat kan niet, als je contractvrij bent kun je wel met 1 maand opzegtermijn je contract stoppen en bij thuiskomst een nieuw contract aangaan, eventueel met een een maandelijkse opzegtermijn i.p.v. aan jaarcontract.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2022

Wil je het niet helemaal opzeggen, zoals @JanD aanbrengt, dan kan je het evt. downgraden. Extra zender pakketten stopzetten enzo.

Tijdelijk stopzetten, onderbreken, kan niet.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 2, 2022

Als je contract vrij bent, dan kunt u het om laten zetten naar een email-only abonnement. Zou hou je de emailadressen. Maar alle apparatuur moet terug naar KPN. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 2, 2022

Wil je het niet helemaal opzeggen, zoals @JanD aanbrengt, dan kan je het evt. downgraden. Extra zender pakketten stopzetten enzo.

Tijdelijk stopzetten, onderbreken, kan niet.

@Quarta 

Je zou er ook voor kunnen kiezen om het aanvullende TV-abonnement tijdelijk op te zeggen. Dat scheelt minimaal 10 euro per maand en mogelijk meer. 

Wel moet de TV-ontvanger dan terug naar KPN. Bij thuiskomst kun je de aanvullende TV-ontvanger er dan weer bij nemen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Quarta, zoals je ziet zijn er meerdere opties voor jouw pakket. Pauzeren is wel geen optie, helaas.