Skip to main content

Hallo,

Ik ga voor 5 maanden naar het buitenland. Kan ik mijn TV en thuis Internetabonnement tijdelijk stop zetten?

Hallo @Quarta , nee, dat kan niet, als je contractvrij bent kun je wel met 1 maand opzegtermijn je contract stoppen en bij thuiskomst een nieuw contract aangaan, eventueel met een een maandelijkse opzegtermijn i.p.v. aan jaarcontract.

 


Wil je het niet helemaal opzeggen, zoals @JanD aanbrengt, dan kan je het evt. downgraden. Extra zender pakketten stopzetten enzo.

Tijdelijk stopzetten, onderbreken, kan niet.


Als je contract vrij bent, dan kunt u het om laten zetten naar een email-only abonnement. Zou hou je de emailadressen. Maar alle apparatuur moet terug naar KPN. 


Wil je het niet helemaal opzeggen, zoals @JanD aanbrengt, dan kan je het evt. downgraden. Extra zender pakketten stopzetten enzo.

Tijdelijk stopzetten, onderbreken, kan niet.

@Quarta 

Je zou er ook voor kunnen kiezen om het aanvullende TV-abonnement tijdelijk op te zeggen. Dat scheelt minimaal 10 euro per maand en mogelijk meer. 
 

Wel moet de TV-ontvanger dan terug naar KPN. Bij thuiskomst kun je de aanvullende TV-ontvanger er dan weer bij nemen. 


Hallo @Quarta, zoals je ziet zijn er meerdere opties voor jouw pakket. Pauzeren is wel geen optie, helaas.Â