Skip to main content

hallo, ben nieuw hier, maar heb installatiepakket interet en tv binnen, volgens het pakket kan ik het zelf plug en play aansluiten maar er is een afspraak gepland met een kpn monteur want er zou iets aan de aansluiting veranderd moeten worden. echter er hangt een oranje en witte nt kast in mn meterkast, en heb voor 2 jaar terug al glasvezelabo gehad van kpn. dus volgens mij zou ik het zo kunnen aansluiten,

mijn vraag, moet ik nu daadwerkelijk nog 4 dagen op de monteur wachten of kan ik het gewoon zelf proberen?

Ik ga dan toch eens kijken of ik een omruil in gang kan zetten @viegje 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

En het serienummer van de betreffende Arris? Die kan ik het opmerkingsveld onderaan!


heb het ingevuld Maja


Bedankt @viegje!

Ik heb een omruil voor je in gang gezet, je hebt als het goed is ook al een sms ontvangen met de informatie daarover 🙂

Het wordt dus weer een Arris, aangezien een TV+ ontvanger alleen mogelijk is bij een TV+ abonnement. 


dank je wel Maja


Maja heb je een pb gestuurd


Ik heb 'm gezien, top! 😃


goedemiddag, laatste update, heb inmiddels heel de handel kunnen omruilen tegen kpn itv+ en 1Gb internet, en vanmiddag alles aangesloten.

bij het aanzetten gelijk de nieuwste firmware erop gekregen en moet zeggen dat ik tot dusver echt tevreden ben, zappen tussen de zenders gaat ook echt snel

allemaal bedankt voor de info en Maja, superdesuper,thnkssssssssss

 


Ah helemaal top @viegje 😃 Mooi dat het direct helemaal goed bevalt en bedankt dat je het nog even laat weten 😊