Skip to main content
Beantwoord

Kan ik nog een e-mail only-abonnement krijgen?

• November 4, 2020
  • 5 reacties
  • 752 keer bekeken

Bestaat het abonnement nog steeds (7,50,- euro). Kan niets vinden op het internet en telefonisch is de KPN niet bereikbaar.

Wij worden in februari 2021 waarschijnlijk aangesloten op glasvezel wat niet is aangelegd door reggfiber.

Dus een KPN abonnement is niet mogelijk, maar wil wel mijn E mail adressen behouden.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Welkom op het forum @Bor de wolf. . Om je e-mailadressen te behouden na een overstap naar een andere provider is E-mail only nog altijd mogelijk. Dit abonnement kost dan per maand €7,50.  In plaats dat je dan jouw gehele abonnement stop laat zetten, geef je aan dat je het huidige abonnement wilt wijzigen naar E-mail Only. Het wijzigen naar e-mail only gaat via de afdeling Opzeggingen, te bereiken via 0800-0402. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• November 5, 2020

Hallo @Bor de wolf , als je gaat overstappen kun je aan KPN vragen met behoud e-mailaccount.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2020

Welkom op het forum @Bor de wolf. . Om je e-mailadressen te behouden na een overstap naar een andere provider is E-mail only nog altijd mogelijk. Dit abonnement kost dan per maand €7,50.  In plaats dat je dan jouw gehele abonnement stop laat zetten, geef je aan dat je het huidige abonnement wilt wijzigen naar E-mail Only. Het wijzigen naar e-mail only gaat via de afdeling Opzeggingen, te bereiken via 0800-0402. 

• Nieuwkomer
  • February 11, 2022

Hoe bereik ik 0800-0402 vanuit het buitenland?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 11, 2022

Hoi @JohannesSA 
Je kunt de KPN vanuit het buitenland bereiken met +31612001200

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 11, 2022