Skip to main content

In de meterkast hangt dit kastje van PTT.  Vervelend groot ding.Geen idee waar het voor dient. We hebben een vaste telefoonaansluiting via Ziggo

Ik wil dit graag weghalen. Kan dat?

 

Volgens mij is dit een “groot kroonsteentje” waar vroeger meerdere analoge lijnen op zaten.

Het lijkt me tevens het IS/RA. Dus of weghalen een optie is…. i.i.g. zou de hoofdlijn moeten blijven zitten. Evt. volgende bewoners willen misschien wel via kpn internet/tv diensten. Je bent nooit de laatste bewoner van een huis, tenzij het na jouw wordt gesloopt.

@NHendriks , kan jij hier misschien iets in betekenen/adviseren?


Dat is een ISRA 10 of ISRA 20 voor meerdere aansluitingen. Deze is eigendom van KPN en mag niet worden weggehaald. 


Duidelijke antwoorden, maar kan KPN het niet weghalen dan?


Duidelijke antwoorden, maar kan KPN het niet weghalen dan?

Als u betaalt kan alles denk ik... Maar zit die in de weg? Moet er iets anders geplaatst worden wat nu niet kan?

En wat als u later bij Ziggo weg wilt en over wilt stappen naar een andere provider? Hoe dan?

Is het huis uw eigendom? 


Je kan altijd een aanvraag indienen bij mijnaansluiting.nl. Mogelijk kunnen ze de kast vervangen door een kleinere pairbonding ISRA. Hier zullen uiteraard wel kosten aan verbonden zijn. 


Kan de stekker er uit?