Skip to main content
Beantwoord

Kan ik tijdelijk de snelheid van mijn internet aanpassen? En later dus weer terug?

• October 19, 2022
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Volgens mijn gegeven bij KPN heb ik een internet verbinding met 50 mBit/s download en 5 Mbit/s upload.

Ik kan dit voor €4,99 per maand verhogen naar 100 Mbit/s en 10 Mbit/s.

Kan ik dat eventueel weer na één of enkele maanden terug zetten naar mijn huidige snelheden?

Het typische is trouwens dat diverse internet snelheidstesten wel een download snelheid van tegen de 50 Mbit/s aangeven, maar daarbij een uploadsnelheid van ongeveer 30 Mbit/s, wat dus een stuk sneller is dan volgens mij abonnement kan.

Beste antwoord door Nick83

Volgens mijn gegeven bij KPN heb ik een internet verbinding met 50 mBit/s download en 5 Mbit/s upload.

Kan ik dat eventueel weer na één of enkele maanden terug zetten naar mijn huidige snelheden?

Ja.

Het typische is trouwens dat diverse internet snelheidstesten wel een download snelheid van tegen de 50 Mbit/s aangeven, maar daarbij een uploadsnelheid van ongeveer 30 Mbit/s, wat dus een stuk sneller is dan volgens mij abonnement kan.

"tegen de 50" ... dat zou eigenlijk hoger moeten zijn. Met een 50 mbit abonnement zou u wel zowat 70 mbit moeten kunnen halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 19, 2022

Ja.

"tegen de 50" ... dat zou eigenlijk hoger moeten zijn. Met een 50 mbit abonnement zou u wel zowat 70 mbit moeten kunnen halen.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 19, 2022

Kijk... ik heb ook een 50 mbit abonnement: