Skip to main content

ik  heb  internet  kpn  bekabeld  met  50 bit  kan dit  ook  omgezet  worden naar  100 bit

na  een test  met  kpn  internet   speedtest    geeft  aan  dat   de  verbinding  van kpn  te  laag  is  tot  mijn experia box v10a    hoe  kan dit  opgelost  worden

chris

 

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic


ook regelmatig  geeft  de box  smorgens  een oranje kleur  ipv  groen


Ja, dit kunt u proberen in MijnKPN. Heeft u glasvezel of een verbinding over koper?


Verbinding overkoper


Heb je al eens een bedrade speedtest gedaan? Wat komt daar uit?

Mogelijk heb je namelijk al meer dan 50 download, maar tussen 50 en 70 Mb/s down. En up rond de 20 à 30.


Hoi @dockweiler13, welkom bij ons op het forum. Om te kunnen zeggen of het mogelijk is om een hogere snelheid te nemen is het belangrijk om te weten of het op jouw adres beschikbaar is. Als dat niet zo is, heb je er weinig aan. 

Dat staat overigens los van het oranje lampje wat je op het modem ziet, dat is iets anders. Merk je dan ook iets aan de verbinding of is het alleen dat lampje? Heb je daarover al eens contact gehad met mijn collega's op 0800-0402? 

Als het telefonisch niet lukt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, en hieronder een seintje geven. Dan werp ik een blik op de verbinding.