Skip to main content

Beste, 

Ik heb vandaag een vernieuwd abbonement afgesloten bij kpn aangezien de medewerker aan de telefoon mij vertelde dat dit voordeliger was ivb met mijn verhuizing. Aan het einde van het gesprek bleek wel dat er een monteur langs zou moeten komen (ik begrijp niet helemaal waarom) en dat dit pas 9 maart zou kunnen. Er werd kort iets gezegd over een noodpakket maar nadat ik hier interesse in toonde zei de meneer dat het wel "logistiek heel druk was" en is hier voor de rest niet op terug gekomen. Ik en mijn huisgenoot hangen erg af van het internet ivb met werk voor de universiteit en anderhalve week zonder gaat eigenlijk echt niet. Ik kan in principe ook mijn oude kpn box 12 hier nog aansluiten maar die werkt nu na opzegging van het eerdere abbonement niet meer. Zou iemand van KPN mij hier bij kunnen helpen?

 

Vriendelijke groet, 

Morris

Goedenavond @Snorrismorris en welkom hier op ons forum!

De snelste manier om een noodpakket aan te vragen is door ons morgen (vanaf 8.00) te bellen op het gratis nummer 0800 0402. Geef vervolgens aan dat je een medewerker wenst te spreken en dan kunnen onze collega's van de helpdesk je hier verder mee helpen. Laat je ons weten of het is gelukt?


Je had beter gewoon kunnen verhuizen, dan had je wel aanspraak kunnen maken op een noodpakket.  Nu acht ik de kans erg klein. Heel veel sterkte.


Een noodpakket wordt eigenlijk alleen verstrekt bij een langdurige storing of een verhuizing die vertraging oploopt waar de klant niks aan kan doen. Dus een verhuizing die te laat wordt doorgegeven geeft je geen recht tot een noodpakket (als je vandaag daarvoor belt en je bent al over is dat gewoon te laat).

Bij aanvraag van een nieuw abonnement geldt eigenlijk hetzelfde.

En hoe weet je dat de monteur op 9 maart niet nodig is?


Ik geloof dat @Snorrismorris beter 0800 0402 kan bellen, dan heeft hij vast meer succes @JanZ_ 😋


Ik geloof dat @Snorrismorris beter 0800 0402 kan bellen, dan heeft hij vast meer succes @JanZ_ 😋

Dat had ik al geadviseerd @huistijger ;) 


Nee @JanZ_ 
Jij had het laatste nummertje vergeten en dan krijgt hij geen verbinding, kijk je bericht maar na 😎


Nee @JanZ_ 
Jij had het laatste nummertje vergeten en dan krijgt hij geen verbinding, kijk je bericht maar na 😎

Heel scherp van je @huistijger!

Ik was maandagavond tegen 22.00 niet meer zo heel scherp zie ik nu maar heb het meteen aangepast, dank voor het opmerken :) 


@JanZ_ De meneer aan de telefoon heeft geprobeerd 50GB op mn telefoon te zetten zodat ik deze als hotspot zou kunnen gebruiken. Hij twijfelde zelf al of dit wel zou lukken met mijn BENNL telefoon abonnement en heb vooralsnog nog niks binnen aan data of contact 😞. Raad jij aan nog een keer terug te bellen?


@JanZ_ De meneer aan de telefoon heeft geprobeerd 50GB op mn telefoon te zetten zodat ik deze als hotspot zou kunnen gebruiken. Hij twijfelde zelf al of dit wel zou lukken met mijn BENNL telefoon abonnement en heb vooralsnog nog niks binnen aan data of contact 😞. Raad jij aan nog een keer terug te bellen?

Goedemorgen @Snorrismorris, dat gaat helaas niet werken. Wij kunnen iemand een extra databundel toekennen maar dat kan alleen bij iemand die een mobiele aansluiting heeft van KPN. Wij kunnen (uiteraard) geen databundel toevoegen aan een abonnement dat bij BENNL loopt.