Skip to main content

Waarom kan ik mijn huidige abonnement met Internet en TV 4K niet omzetten naar Hussel Internet 1Gbit/s   en dan de korting voor mijn ESPN gratis behouden. Volgens mij gaat er dan ook iets aan mij kastjes veranderen en aan de experia-box, of heb ik dit verkeerd?Wie kan mij adviseren wat te doen?

 

Product

Hussel Internet 1 Gbit/s

€ 57,50

Hussel Entertainmentkorting

€ -5,00

Maandelijkse kosten

Opnemen Pakket

€ 0,00

ESPN Compleet

€ 12,99

Ziggo Sport Totaal Pakket

€ 14,99

Extra tv-ontvanger

€ 5,00

Extra tv-ontvanger

€ 5,00

Interactieve TV met 1 tv-ontvanger

€ 10,00

Extra tv-ontvanger

€ 5,00

Gratis Onderling Bellen

€ 0,00

Vast telefoonnummer

€ 2,00

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)

€ 0,00

Spotify Family

€ 14,99

 

Verwijderde opties

4K tv-ontvanger

€ 0,00

4K tv-ontvanger

€ 0,00

HD tv-ontvanger

€ 5,00

HD tv-ontvanger

€ 5,00

4K Ultra HD pakket

€ 0,00

Vast telefoonnummer

€ 2,00

Sneller Internet 500/500

€ 12,99

Sneller Internet 500/500 - korting zolang je abonnement loopt

€ -4,00

ESPN gratis - Compleetvoordeel

€ -12,99

Totaal per maand

€ 122,47

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid/verduidelijking

Hallo @RemcoBaten ,

Als je voor KPN Thuis overstapt van KPN Compleet naar KPN Hussel, dan veranderen de voorwaarden. Wil je over naar 1GB, dan moet je wel over naar KPN Hussel. 

 

Bij KPN Compleet heb je nu ESPN gratis. 

Bij KPN Hussel krijg je het pluspakket gratis zolang je ook een mobiel abonnement afneemt op jouw huisadres. En je krijgt eenmalig 5 euro Entertainmentkorting, die korting kun je dan bv op ESPN gebruiken. 

Als er iets moet wijzigen aan de apparatuur, dan krijg je daar van KPN bericht over.   


Uw huidige abonnement komt uit de tijd dat 1000 mbit nog niet bestond. KPN gaat oude abonnementen niet aanpassen of er mogelijkheden aan toevoegen. Daar heeft KPN nieuwe abonnementen voor.


Ik durf me hand er niet voor in het vuur te steken maar volgens mij was 1gbit geen optie voordat hussel werd geïntroduceerd. En je kan enkel iets afnemen wat toen ook bij het contract kon. Anders zal je over moeten gaan op KPN Hussel waar zoals @Noordzee al zei andere voorwaarden aan vast zitten.

 

En mocht je nu gebruik maken van een GPON verbinding zal inderdaad het kastje van het glasvezel veranderd worden naar een XGS-PON kastje.


En mocht je nu gebruik maken van een GPON verbinding zal inderdaad het kastje van het glasvezel veranderd worden naar een XGS-PON kastje.

Of indien er nog een EoF-verbinding actief is naar een GoF-verbinding 😁


Dank, is het dan wel nodig dat ik de 2 huidige 4K ontvangers en 2 interactieve ontvangers vervangen door allemaal 4k ontvangers, want het is niet mogelijk in de keuzes om hier 4 interactieve ontvangers van te maken?  


Je krijgt niet 4 keer een 4K-ontvanger. Volgens het huidige beleid van KPN worden maximaal twee 4K-ontvangers uitgereikt per abonnement. 

In jouw situatie behoud je gewoon jouw huidige vier ontvangers. 

 


Dank, is het dan wel nodig dat ik de 2 huidige 4K ontvangers en 2 interactieve ontvangers vervangen door allemaal 4k ontvangers, want het is niet mogelijk in de keuzes om hier 4 interactieve ontvangers van te maken?  

Het zijn allemaal Interactieve TV ontvangers, het platform dat KPN gebruikt voor tv heet immers ‘Interactieve TV’. De huidige ontvangers blijven ook bij KPN Hussel gewoon werken. Je kan ze wel allemaal omruilen voor 4K-ontvangers door het 4K-pakket aan te zetten. De vraag is echter in hoeverre dat interessant is omdat er maar 4 zenders daadwerkelijk in UHD uitgezonden worden.

 

Je krijgt niet 4 keer een 4K-ontvanger. Volgens het huidige beleid van KPN wordt maar één 4K-ontvanger uitgereikt per abonnement. 

In jouw situatie behoud je gewoon jouw huidige vier ontvangers. 

Gelukkig is het tekort aan Arris 5202 ontvangers voorbij en wordt nu standaard nog dat model geleverd bij bijvoorbeeld nieuwe leveringen. Klanten die afgelopen jaar door het tekort HD-ontvangers geleverd gekregen hebben krijgen een mail om deze in te ruilen indien gewenst. 


Hoi @RemcoBaten veel is al uitgelegd zie ik, ik zou er graag nog aan toe willen voegen dat wij maximaal 2 4K ontvangers uitleveren per abonnement. Is het zo een beetje duidelijk hoe het nu zit met de pakketten? Anders verneem ik het graag van jou!