Skip to main content

Sinds gisteren problemen met internet. WiFi apparaten geven aan dat het IP adres niet opgehaald kan worden.

Resetten van de Expedia box werkt, dan hebben we WiFi weer terug, echter dat is van korte duur. We moeten blijven resetten.

Zodra we internet hebben is vandaag ook een doorgemeten via MijnKpn, internet snelheid werd echter minder goed. Probleem blijft dat een aantal keer per dag WiFi helemaal wegvalt.

Graag zo snel mogelijk een oplossing omdat ik internet/WiFi nodig heb voor mijn werk ivm thuiswerken.

Bedankt alvast.

Vriendelijke groet,

Marja en Erik Veenendaal

Welke experiabox heb je?


Wij hebben een V10a


Goedemorgen @Marja_Erik, welkom terug op het Forum!

WiFi dat niet goed werk is niet fijn, dat kan ik goed begrijpen! Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je elke keer moet resetten. Ik heb de gegevens er even bij gepakt en ik zie dat je gisteren contact met ons hebt gehad via een andere collega. Daarnaast zie ik ook dat de Super WiFi punten onderweg zijn naar jou. Begrijp ik dan goed dat je deze wil gaan testen om te kijken of het probleem opgelost wordt? Je kan het natuurlijk altijd binnen 14 dagen weer retour sturen, mocht dit niet de oplossing zijn.

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het ook graag!


Beste Susan, klopt inderdaad, via dit forum bleef het maar in een cirkeltje lopen, daarom met KPN gebeld en heel goed te woord gestaan. We gaan nu inderdaad de super WiFi punten proberen, omdat een monteur eventueel ook zal zeggen om dat eerst te proberen.

Hopelijk is dit een oplossing, nog steeds vreemd dat dit nu aan de gang is (terwijl het vele maanden goed liep) en sinds de KPN update van vorige week woensdag/donderdag ineens issues geeft.


Duidelijk, ik hoop inderdaad dat het jullie helpt. Zo niet, dan hoor ik het wel en kijken we verder!


Reageer