Skip to main content

Beste Lezers,

 

ik heb een Experia Box V10

daarop heb ik een Experia wifi versterker aangesloten.

 

De stroom is even van de meterkast afgeweest en nu krijg ik op al mijn devices in huis wel te zien dat mijn wifinetwerk herkent wordt, maar ook de melding g kan ip adres niet ophalen]

 

Op de experia box: De lampjes van Power, wireless, internet en services branden groen branden groen

het lampje bij Eco en service brand blauw

 

Op de Experia wifi versterker

het aan/uit knopje brand groen, het wifi tekentje brand blauw, een soort ying yang teken brand niet en het tablet/telefoon tekentje brand groen als ik ernaast sta.

 

als ik nasst de meterkast sta heb ik wifi signaal, maar na 1,5m ervandaan niet meer

ik heb de experia box v10 al herstart door 5 seconden op de reset knop te drukken, geen resultaat.

 

Kan iemand mij verder helpen wat te doen?

Hoi @Anne-Jan, welkom op ons forum!
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder! Heb je het nog werkend kunnen krijgen?
In het onderstaande topic kun je alles vinden over de Superwifi punten. Had je die ook al een reset gegeven?

 


Hi,  

het is inderdaad gelukt en weer werkend. ik heb zaterdag zelf de helpdesk maar gebeld en bij de omschrijving van het probleem: ‘ik wil een medewerker spreken’ gezegd. 3 kwartier aan de telefoon gezeten, alles gereset opnieuw opgestart.

 

wat bleek nou, ik heb 2 experia wifi vertserkers waarvan er 1 wel aan stond, maar niet bedraad was. hierdoor bleef hij het wifi signaal verstoren en opnieuw versturen. de truc was dus, de wifi versterker die niet verbonden is met een FTP kaebl domweg uit te zetten. Daarna was het probleem opgelost


Ah top!
Fijn dat jullie het hebben kunnen vinden. Bedankt voor je terugkoppeling!