Skip to main content

Beste kpn

Sinds we in ons nieuwe huis internet hebben aangesloten (begin aug) werkt de wifi zeer slecht. We hebben een nieuwe modem ontvangen. Tot ong 2m van de modem werkt de wifi, daarbuiten wordt het ipadres niet herkend en/ of is er geen bereik. We hebben 1 wifi versterker aangesloten op de eerste verdieping. Die geeft een blauw en een paars licht. Er is wel bereik, maar apparaten (laptop, telefoon) kunnen geen verbinding maken. Het ipadres wordt niet herkend. 

De wifi manager werkt niet omdat het ipadres niet wordt herkend. Wat is er aan de hand en wat kunnen we doen? 

Gr Marlies

Hi @M Liefers welkom! Wat vervelend dat de wifi zo slecht werkt. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt. Zou je allereerst jouw profiel volledig in willen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dit hebt gedaan? Daarnaast kan ik een zogenaamde netwerkmap opvragen. Hiermee kan ik zien welke apparaten er zijn aangesloten op de Experia Box. Dit mag ik alleen opvragen met jouw toestemming. Vind je het goed als ik dit bekijk?

Kun je daarbij ook vertellen wat je hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je bijvoorbeeld de Experia Box al eens herstart of gereset? Ik hoor het graag van je, dan ga ik voor je aan de slag!

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer