Skip to main content

Hallo 

Ik heb een experia box V10 a  en wil eigen een gast netwerk ( WIFI ) er bij maken, maar nu heb ik een vraag,

We hebben die snelheid van KPN van 100 mbps, maar hoe gaat dat eigenlijk als ik dat extra netwerk erbij maak.

Heb ik dan op mijn eigen en op het gastnetwerk 100 mbps snelheid of kan / moet ik dat verdelen, het liefste zou ik zelf verdelen  eigen- 80% en gast 20 % .

En zijn er nog extra aandachts punten waar ik op moet letten ivm een naam en ww van beide netwerken.

Graag hoor ik van jullie wat jullie hier van vinden.

Op de Experia Boxen krijgt jouw thuisnetwerk altijd voorrang op het gastnetwerk.

Als jij 95% verbruikt dan blijft er voor de gasten dus nog 5% over.

Verbruik jij zelf niets dan is voor jouw gasten 100% van de bandbreedte beschikbaar.


Op de Experia Boxen krijgt jouw thuisnetwerk altijd voorrang op het gastnetwerk.

Als jij 95% verbruikt dan blijft er voor de gasten dus nog 5% over.

Verbruik jij zelf niets dan is voor jouw gasten 100% van de bandbreedte beschikbaar.

@wjb 

Oke snap ik helemaal en bedankt voor de snelle reactie,dus is het in principe alleen 2 verschillende netwerk namen + wachtwoorden te maken en daarna alles weer opnieuw instellen omdat ik “mijn “ netwerk ook van naam en ww wil veranderen.


Klopt.