Skip to main content

Goedemorgen beste mensen,

 

ik zit nu bij OXXIO , zoals u al weet , OXXIO gebruikt Experia V10 !

probleem is dat de Experia V10 Firmware zo verouderd is en verbinding lekt als een mandje! Ze willen geen gehoor geven over out rollen van nieuwste Firmware. Ze zijn volgens mij een dochter bedrijf van KPN omdat ik internet heb via GV KPN!

 

is voor jullie als KPN mogelijk om de nieuwe firmware voor mijn router out rollen? Want OXXIO neem geen verantwoordelijkheid hiervoor.  Mvgr 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als klant van Oxxio kun je het beste met je vragen terecht bij Oxxio.

Oxxio huurt slechts lijncapaciteit bij KPN maar volgt verder zijn eigen protocol.

Je kunt je modem een fabrieks-reset geven door zowel de herstelknop als de resetknop tegelijk ingedrukt te houden totdat één of meer lampjes gaan knipperen en dan loslaten.

Op dat moment wordt de laatst bekende firmware voor Oxxio geïnstalleerd.

In wat voor opzicht is de verbinding

lekt als een mandje!

??????????????

 


@Firmware zoekend Oxxio maakt gebruik van de KPN  infrastructuur maar dat is alles en ik weet haast wel zeker dat je met je vraag bij Oxxio moet zijn


Hi @Firmware zoekend! Bedankt voor je vraag. JanD en Jimny hebben je vraag al beantwoord. Wij kunnen je helaas niet helpen met je verbinding. Je bent uiteraard van harte welkom om naar ons toe te komen:wink:.


Hartelijk dank voor jullie super snelle reacties.  Het punt is dat ik de KlantenServies van OXXIO slecht kan bereiken en als er iemand opneemt dan is de eerste lijn en weet bijna niks van netwerk, dus moet ik wachten op een twee of derde lijn en na bijna uurtje aan de lijn hangen moet ik de telefoon ophangen. Ook cold reset” herstelknop als de resetknop tegelijk ingedrukt“ gedaan maar er komt weer firmware versie  V1.01.01T01.9 tevoorschijn! 
 

ik dank jullie goede mensen en mijn excuses voor dit bericht op KPN forum 

 

Mvgr.  


Ik zal zeker over een maand of 6, ga overstappen nar de vertrouwde KPN 👍🏻


Software is hun pakkie an. Telfort klanten die nu naar KPN zijn gekomen hebben/hadden ook een eigen software versie. Je kunt de softwareversie dus niet vergelijken met onze nieuwste software versie. De versie die je hebt hoeft niet verantwoordelijk te zijn voor het probleem. 

Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met een lekkende verbinding? Kun je dit iets beter uitleggen (wifi en bedraad beide een probleem?). Misschien kunnen we een tip uit onze mouw schudden. 


Volgens mij is de firmware wel degelijk iets dat centraal beheerd wordt. 

Ook de V10's van Telfort draaien volgens mij nog altijd met firmware versie V1.01.01T01.9.

Er is overigens niets mis met die firmware, de V10 is daarmee niet "zo lek als een mandje".


Dankjewel Lisa.

over lekken, Wil ik hier niet over hebben.Dat neem ik op met bevoegden autoriteiten.

Dank jullie allemaal.