Skip to main content

Wij gaan verhuizen naar postcode gebied 9976VL. 

 

Ik kan nergens achterhalen of kpn op dat adres levert. 

 

Hoe kom ik daar achter?

 

Groetjes Chasseurj

@Chasseurj via de website van KPN. Vul je postcode en huisnummer in en je krijgt antwoord op je vraag. 
 

Website KPN


Daar is ongeveer 75 mbit haalbaar. Sluit een 50 mbit abonnement af, de kans is groot dat u in werkelijkheid de 70 wel zal halen. 


Wij gaan verhuizen naar postcode gebied 9976VL. 

 

Ik kan nergens achterhalen of kpn op dat adres levert. 

 

Hoe kom ik daar achter?

 

Groetjes Chasseurj

Deze link is ook nog een optie @Chasseurj : https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=%E2%9C%93&address=&commit=Zoek

 


Ik heb mijn postcode ingevuld. Krijg veel technische informatie. Maar weet nog steeds niet of kpn daar levert. Heb gisteren wel ergens een vergelijker ingevuld en daar kwam kpn wel naar voren. Toch maar even de klantenservice bellen vandaag. 

 

Bedankt🙋🏻


Ik heb mijn postcode ingevuld. Krijg veel technische informatie. Maar weet nog steeds niet of kpn daar levert. Heb gisteren wel ergens een vergelijker ingevuld en daar kwam kpn wel naar voren. Toch maar even de klantenservice bellen vandaag. 

 

Bedankt🙋🏻

 

Als de koperkabel er ligt, levert KPN er sowieso op, want de kabel is van KPN


Bedankt voor de info. 

 

Dat scheelt mij weer een telefoontje 👍🏻


@Chasseurj  Als je deze link gebruikt met je postcode en huisnummer;

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=%E2%9C%93&address=&commit=Zoek  zie je dit scherm, zie afbeelding.

Hier is glasvezel aanwezig (FttH), het groene vinkje dus. Bij koper staat niets, dit is de telefoonlijn.

Heb jij internet via de telefoonlijn (DSL) dan staat onder 'koper' een groen vinkje met daaronder de haalbare snelheid in Mb/s   

 

 


Ok, weer wat geleerd. Dank je wel. 

 

Groetjes 


Wij gaan verhuizen naar postcode gebied 9976VL. 

 

Ik kan nergens achterhalen of kpn op dat adres levert. 

 

Hoe kom ik daar achter?

 

Groetjes Chasseurj

 

@Chasseurj Uit nieuwsgierigheid. Als je naar www.kpn.com gaat en daar kiest voor wat je wil aanvragen (Internet en TV of Internet alleen), dan moet je eerst een postcode en huisnummer invullen.

Als je dat hebt gedaan zie je toch meteen wat KPN kan leveren daar? Zie onderstaand voorbeeld van wat ik krijg als ik mijn adres invul (ik heb mijn adres wel even zwart gemaakt).

 

Krijg jij niet zoiets te zien?

 

 


Ik heb een paar internetvergelijkers geprobeerd en geen van die geselecteerde sites gaf kpn als optie.

 

Had ik het meteen maar bij kpn getest🥴

Dan had ik het meteen geweten.....het was gisteren laat 🤫