Skip to main content

Mijn vraag gaat even over KPN-Service-Plus. Ik had al een jaar of wat de FritzBox te huur, en daarin zat de Techdeks ook ingebakken. Nu heb ik zelf een FritzBox gekocht omdat ik de 7590 ax versie wil en die van KPN werd wordt niet zomaar vervangen. Nu raakte ik ook mijn KPN Service-Plus kwijt. Ik weet dat ik dit p/m kan aanschaffen voor 5 euro, maar word ik dan evengoed geholpen? Ik bedoel ik heb een FritzBox OpenWrt combinatie, maar gaat het dan zo ver dat ik hulp kan krijgen als nood aan de man is?

Groetjes,

Hans

Nee, daar heb je geen recht meer op @Flipje-SR 

 


Nee, daar heb je geen recht meer op @Flipje-SR 

Wel als Flip de service plus optie weer neemt.


Hoi, Ja dat was eigenlijk dan ook mijn vraag. Word ik weer geholpen als ik de service weer afneem. Dus betaal die 5 euro en dan krijg ik weer ondersteuning? Maar als dat zo is, hoever gaat die ondersteuning dan. Want ik kan me zo voorstellen dat ze nou niet een heel team hebben klaar zitten om klanten met van alles te gaan helpen toch? Ik bedoel, ik zou een vraag kunnen hebben over mijn OpenWrt router, maar een ander misschien over zijn HUE-bridge. Snap je wat ik bedoel?


Bij service plus kun je van alles vragen over techniek en hoeft niet specifiek over kpn produkten te gaan.

 

KPN Service Plus helpt met het oplossen van jouw vraag en biedt uitgebreide service


Bij service plus kun je van alles vragen over techniek en hoeft niet specifiek over kpn produkten te gaan.

Thanks, dan gaan we die optie maar weer in het leven roepen.


Service plus is juist in het leven geroepen voor mensen met vragen over producten die niet van kpn zijn. Alle normale vragen die over kpn gaan zou je ook met de klantenservice kunnen bespreken. Dus jouw eigen modem, een camera systeem of slimme lampen. Service+ staat open om mee te denken en je te helpen.


Hallo @Flipje-SR hieronder een link naar KPN over alles van service plus:

KPN Service Plus helpt met het oplossen van jouw vraag en biedt uitgebreide service