Skip to main content

Sinds een dag of wat verschijnt er als ik Chrome open op mijn android een pagina 'kpn vandaag' , met het verzoek of ik de 'mijn kpn' app wil installeren maar die heb ik al lang. Ik krijg het ding niet weg en kan daardoor niet naar 'instellingen'. Heeft iemand een ideetje? Op de chat zei iemand dat ik het in instellingen zou moeten kunnen aanpassen onder 'vormgeving pagina's oid, maar daar kan ik dus niet bij . Ik kreeg ook het advies om Microsoft Edge te installeren maar die wil niet openen. Mss te druk in het veld.. ik heb intussen even gegoogled en vond een bericht over hetzelfde euvel, 8 maanden terug. Blijkbaar gebeurt dit wanneer je een 'kpn simkaart in je telefoon doet. Ik heb idd nu een andere telefoon, maar dat is al ruim anderhalve week geleden. Als dan zo'n irritant ding  moet verschijnen doe je dat toch meteen. Vooral de opmerking dat je mijn KPN moet installeren. Opnieuw en opnieuw en opnieuw.... Ik wil het ding gewoon weghebben en Chrome kunnen gebruiken 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Jammer dat het hier niet opgepakt werd maar ik ben eruit. Op de één of andere manier is die KPN vandaag pagina verschenen, wat gebeurt als je een simkaart in je telefoon doet. Ik heb een nieuwe telefoon dus dat kan idd het geval zijn, alleen is het erg lang na het plaatsen van de nieuwe simkaart. Iemand bij KPN heeft me geholpen de normale startpagina terug te krijgen. Dat had ik zelf ook kunnen bedenken.. ☺️ maar het schoot me op dat moment niet te binnen. Raadsel waarom die rare pagina zo lang na het plaatsen vd kaart verscheen maar het is nu weer in orde


Fijn dat het opgelost is. Helaas kan door drukte een reactie van een moderator even op zich laten wachten. Ik denk dat er weinig klanten zijn (actieve forumleden) die u met deze vraag op weg kon helpen. Klanten kunnen immers niet veel achter de schermen en helpen vooral met algemene problemen.