Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde. Telefoons, laptops, alles werkt prima. Maar de Lenovo M10 valt te pas en te onpas van de Wi-Fi. Heb zelfs Super Wi-Fi van KPN geïnstalleerd en maakt geen verschil. Als ik de M10 op mijn mobiele hotspot aanmeld dan is het probleem over! Maar dit kan natuurlijk niet de optimale oplossing zijn. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

Dag @Lenovo M10. Van harte welkom hier. Dat lijkt me behoorlijk vervelend. Ik lees dat er meer klanten zijn met een Lenovo apparaat die dit probleem ervaren. Heb je de WiFi Tuner al doorlopen? Als dit niet werkt, zou je dan onderstaande vragen willen beantwoorden? Dan krijg ik een beter beeld van de situatie.

  1. Welke Experia Box heb je? 
  2. Welk WiFi-kanaal heb je geselecteerd?
  3. Heb je al eens de Experia Box gereset?
  4. Heb je het netwerk al eens helemaal vergeten?
  5. Helpt het om je 2.4GHz en 5GHz netwerken te scheiden en te verbinden met één van de twee netwerken? 

Je kunt ook nog proberen het WiFi-kanaal aan te passen naar kanaal 1, 6 of 11. Dit kun je doen in de webinterface van het modem.

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Hallo @Lenovo M10. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Reageer