Skip to main content

Met de thuis ap zou je de lampjes ook op 50% moeten kunnen zetten maar dit werkt totaal niet, zelfs het uit en aan zetten werkt niet, is hier een oplossing voor, of is het gewoon een bug?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt. 

Met de thuis ap zou je de lampjes ook op 50% moeten kunnen zetten maar dit werkt totaal niet, zelfs het uit en aan zetten werkt niet, is hier een oplossing voor, of is het gewoon een bug?

Hallo @Henwor zie onderstaand uittreksel uit de Kennisbank:

Let op: Het lampje van een SuperWifi punt kan uitgeschakeld worden via de Thuis app of via de webinterface. Ook heeft de WPS-knop een dubbele functie. Door de WPS-knop kort in te drukken, kun je de LED uitschakelen. Als je op deze manier het lampje uitschakelt, dan zal het lampje wel weer gaan branden na een herstart van het SuperWifi punt.

 

 


Beste JanD, dit is niet wat ik heb gevraagd, via de Ap kan het licht op 50% worden gezet, maar dat werkt niet, waarom is deze mogelijkheid weergegeven in de Ap?

Persoonlijk denk ik dus aan een bug, maar misschien zie ik het fout, neem me dan niet kwalijk


Zal wel een bug zijn. De thuis app word niet meer onderhouden denk ik. Binnenkort komt die app te vervallen. Als de SuperWiFi's nieuwe firmware krijgen zal de app helemaal niet meer werken.

Of er ooit weer een nieuwe app komt is onbekend. 


Betalen genoeg voor het geheel, dus neem aan dat er een oplossing voor komt, dank voor je bericht, Nick83.

Wel benieuwd wat er terug komt voor deze, hebben best veel problemen gehad met Super wifi, trouwens, Super Wifi mag de naam zeker niet dragen, het werkt, maar Super, nee.

 

Heb zelf problemen moeten oplossen, terwijl KPN service mij melde dat het niet was op te lossen, modem niet te resetten en ga maar door, zal hier er niet over uitweiden, maar ken alle problemen.

Alles werkt nu, maar de snelheid wordt zeker niet gehaald, vmet alle problemen op de koop genomen.

Moet wel zeggen dat je altijd iemand aan de telefoon krijgt, dat is best een plus punt, je komt in ieder geval ergens uit.

 

Laten we met z,n allen vinger aan de pols houden en hen van KPN laten zorgen voor een top systeem dfat het geld maandelijks waard is.

 

wordt vervolgd