Skip to main content

Ik heb een vraag op moment betaal ik 49 euro, mijn vraag is of ik goedkoop abonnement kan aansluiten, ik heb geen vast telefoon dat hoeft ik niet alleen internet en tv , maar als goed is ik heb op moment ook geen Nederlandse kanalen hebben jullie een andere abonnement goedkoop voor mij want ik wil niet bij andere maatschappij , wel bij jullie blijven maar goedkoop

MVG Lilit Aslanova

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

Hallo @Lily Ofelya ,

Het goedkoopste abonnement is alleen internet voor 44 euro. Ideaal als je zonder TV kunt leven. Wil je ook TV?, dan kun je voor tien euro extra klaar zijn. Dan wordt het dus 54 euro en dan ben je duurder uit dan nu. 

Wil je het abonnement van 44 euro? Regel dat dan via Mijn KPN of bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

Hieronder staan de mogelijkheden van de abonnementen op basis van KPN Hussel:   

 


Hallo @Lily Ofelya ,

Het goedkoopste abonnement is alleen internet voor 44 euro. Ideaal als je zonder TV kunt leven. Wil je ook TV?, dan kun je voor tien euro extra klaar zijn. Dan wordt het dus 54 euro en dan ben je duurder uit dan nu. 

Wil je het abonnement van 44 euro? Regel dat dan via Mijn KPN of bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

Hieronder staan de mogelijkheden van de abonnementen op basis van KPN Hussel:   

 

Ik sluit me hier ook bij aan. Ik had het graag goedkoper voor je gemaakt, het kan helaas niet.Â