Skip to main content

Beste dhr./mevr.,

Ik heb een Direct Online Pakket ontvangen van KPN met een bundel van 100GB. Nu ben ik daar doorheen en zag ik dat je door 0800-0402 te bellen, kon opwaarderen. Dit heb ik gedaan, maar er is tot op heden niks bijgeschreven. Zou dit alsnog handmatig gedaan kunnen worden? Ik hoor graag van u!

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan Bank

Ojee @DaanBank, dat is niet zo handig 😕

We zijn een aantal uren verder; heb je inmiddels wél een opwaardering ontvangen?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer én simkaartnummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


Goedenavond Maja,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad nog geen opwaardering ontvangen. Ik heb alle gegevens zojuist in mijn profiel gezet. Ik hoor graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

Daan Bank


Je zou nu weer data moeten hebben @DaanBank 😊


Hartelijk dank Maja! Het werkt weer inderdaad. Prettig weekend gewenst nog!


Helemaal top, graag gedaan!

Jij ook een fijn weekend nog 😊


Goedenavond Maja,

Is het mogelijk dat mijn bundel weer opgewaardeerd wordt? Alvast bedankt!


Hi @DaanBank, zou je het eerst weer via 0800 - 0402 willen proberen? Als dat niet lukt, zou je dan uit willen leggen hoe ver je gekomen bent/welke stappen je hebt kunnen doorlopen in het telefoonmenu?


Hoi Maja,

Ik heb alles ingesproken op 0800-0402. Er wordt vervolgens ook wel gesuggereerd dat er een aanvraag gedaan wordt, maar er gebeurt verder niets helaas!


Ik heb jouw situatie even doorgezet naar iemand die hier wat dieper in kan duiken, want je hoort je data gewoon te ontvangen als je deze stappen hebt doorlopen 🤔 Zou je willen kijken of je weer data hebt ontvangen nu?


Oke, bedankt! Ik heb nu weer data ontvangen!


Goedemiddag,

Is bovenstaande reeds gebeurd, want het lukt me nog steeds niet via de lijn MB’s te ontvangen. En nu zit ik dus weer zonder


Ik heb jouw situatie uitgelegd en je gegevens doorgestuurd en er is aangegeven dat dit onderzocht zou worden. Het lijkt er vanaf onze kant namelijk wél op dat de data toegekend is, maar het is wel overduidelijk dat dit in de praktijk niet het geval is. 

Je hebt nu weer nieuwe data in ieder geval, zodat je er weer even mee vooruit kan. Verder zal ik de betreffende collega vragen of er al meer bekend is! We zitten wel midden in de vakantieperiode dus de kans bestaat dat het even duurt voordat er een reactie volgt!


Hi @DaanBank, zou je in je profiel in kunnen vullen via welk mobiel nummer je naar ons hebt gebeld op de 31e? Ik wil even laten onderzoeken of het misschien mis gaat omdat je belt met een nummer dat niet als ‘contactnummer’ genoteerd staat bij ons. Kan zijn dat het op de 1 of andere manier daarom mis gaat!


Hoi Maya,

Mijn mobiele nummer waarmee ik heb gebeld staat reeds in mijn profiel.


Hmm, ik zie alleen het 097 nummer staat dat bij het noodpakket hoort, zou je je nummer nogmaals willen toevoegen en dan ook goed willen opslaan? Daar gaat het nog wel eens mis 😉


Goedemorgen,

Ik heb nog steeds het probleem dat ik bel met 0800-0402 en alles aangeef, maar dat er vervolgens niets gebeurd. Zit nu dus helaas weer zonder internet!


Hi @DaanBank, ik heb weer opgewaardeerd nu dus je hebt weer data, maar ik heb verder nog niks voor je uit kunnen zetten omdat ik nog steeds niet een 06nummer in je profiel zie staan 😉 Zou je die alsnog toe kunnen voegen en even een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?


Goedenavond Maya,

Zoals je op onderstaande foto kunt zien, staat mijn 06-nr. in mijn profiel. Echter lukt het nog steeds niet om via de telefoon op te waarderen, waardoor ik nu alweer een tijdje zonder internet zit..

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hi @DaanBank,

Dit is niet een screenshot van je forum profiel (klik!), zou je hem daar alsnog toe willen voegen? Ik heb je screenshot direct verwijderd omdat dit een openbaar forum is en iedereen mee kan kijken 😉


Ik snap het. Als het goed is, staat mijn nummer nu ook in het forum-profiel!


Yes, bedankt!

Tegoed zal weer worden bijgeschreven en nu ik je nummer heb ga ik de rest ook uit laten zoeken, kom er op terug als ik meer weet!


Beste dhr./mevr. van KPN,

Ik maak momenteel ook gebruik van het Direct Online Pakket. Nu heb ik echter geen internetverbinding meer. Ik heb alles geprobeerd, gereset e.d., maar niks blijkt te werken. Daarnaast heeft de Digitenne ook nooit gewerkt. Nu is dat voor mij niet een heel groot probleem, aangezien ik toch bijna alleen maar stream. Echter is het wel zo dat ik 9 maanden geleden een glasvezelabonnement bij jullie heb besteld en dat dit nog steeds niet is aangelegd, daar baal ik wel een beetje van. Kunnen jullie mij wellicht verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Daan Bank

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Hoi Maja, weet je toevallig al meer? Ik zit namelijk weer zonder tegoed en het bellen werkt nog steeds niet helaas.


Hi Daan, je hebt weer tegoed en verder ga ik er komende maandag weer achteraan voor je!


Hi @DaanBank, heb jij voor mij een screenshot van je telefoon waarop jouw belgeschiedenis naar 0800 - 0402 te zien is? Dan heb ik meerdere voorbeelden waar ze op kunnen zoeken, om te kijken waar in de routering het fout is gegaan!