Skip to main content

Hoi. Ik ben een digibeet. Een tijdje geleden kon ik via de kpn thuis app nakijken wat het paswoord van mijn wifi netwerk en gastnetwerk is. Nu lukt me dat niet meer, ik zie de optie niet terug. Heb een nieuw device maar weet dus mijn paswoord niet meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Werkt de thuisapp nog wel?


ja.. hij vindt het wifinetwerk ook binnen 10 seconden. zo ziet het er uit (zie afbeelding)

 


Ja... en dan aan de onderkant van het scherm kiest u voor "Internet".


ja.. dat deed ik dus normaal, en dan kon ik switchen tussen thuisnetwerk en gastnetwerk. Nu zie ik iets heel anders

 


Ok. 

Ik weet het niet zeker... maar ik vermoed dat u nieuwe firmware op de KPN Box heeft gekregen. Dan werkt de thuisapp niet meer…

Kunt u inloggen op http://192.168.2.254?


Hoi. sorry voor late reactie, even in het buitenland gezeten. Ik heb op de link geklikt en hier het password ingegeven dat achter op de kpn box staat. Heb het een paar keer geprobeerd, maar hij blijft aangeven ‘Wrong login information’


Hallo @Bubbeltje probeer het eens via onderstaande link:

My Modem

Veiligheidsmeldingen kun je negeren en doorheen enteren.

 


hoi Jan. Ik heb op je link gedrukt. Krijg inderdaad een waarschuwing (zie bijlage) maar het lukt me niet om door te enteren, dat heb ik wel geprobeerd maar het scherm blijft staan.. hij doet dus niet

🤔


hoi Jan. Ik heb op je link gedrukt. Krijg inderdaad een waarschuwing (zie bijlage) maar het lukt me niet om door te enteren, dat heb ik wel geprobeerd maar het scherm blijft staan.. hij doet dus niet

🤔

Klik op "geavanceerd". Dan kunt u doorgaan.


ja.. ik zie het nu. ik kom na het doorklikken weer op de pagina waarin ik mijn password moet geven. Ook wanneer ik het hier invul krijg ik de melding ‘wrong login information’


Hi @Bubbeltje! Ik kijk ook even mee. Inloggen gaat als volgt: 

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam (Admin) en wachtwoord. 

Heb je eerder ingelogd, dan heb je toen het wachtwoord zelf ingesteld. Gebruik dan deze. 
Heb je nog niet eerder ingelogd, dan vind je het standaard wachtwoord op de sticker achterop de Box rood omrand].

 

Wil je zelf een ander wachtwoord instellen? Ga dan na het inloggen in het linkermenu naar Instellingen en kies het tabblad Modemwachtwoord.


Mocht je dus zelf al een eigen wachtwoord in hebben gesteld, dan kun je het modem resetten. Dan is het wachtwoord weer degene op de sticker. Lukt het dan? ​​​​​​


Hoi Sanne. Het is me gelukt!  dankjewel voor het meedenken 💪👍


Super! Graag gedaan. 😄