Skip to main content

Hallo, heb helaas sindskort kpn glasvezel abbo aangeschaft. Bijna alle advies op de forum geprobeerd echter kan ik niet in mijn moden. Ik lees hier dat kpn enkel bla bla verkoopt kwa oplossing. Heel veel bla bla maar geen oplossing… Als ik zie dat al maaaaaaaaaaaaanden probleem niet wordt opgelos enkel bla bla te horen krijgt en zelf van alles moet doen denk ik niet dat ik bij de juiste adres ben… Heb gelukkig nog opzegtermijn… Wat een triest vertoning voor een bedrijf als KPN. baabah… en die domme app van kpn daar heb je al helemaal niks aan… Waarom moet ik nu van alles doen, bij het verkoop werd van alles toegezegd. Zelfs werd 1000gb up/down snelheid gegarandeerd. beloven van alles tot dat je gekocht hebt daarna geen fatsoenlijk service dus… je moet gewoon zorgen dat je spul werkt voordat je van alles verkoopt. En als er een modem update nodig dan moet je dat maar doen voordat je moden naar de klant verzend. Anders een gratis monteur als klein beetje service kan ook. Bij KPN draait dus alles om GELD heb ik het gevoel.

Aldus een zeer gefrustreerd klant vawege KPN en zijn omslachtig werkwijze.

Gefrustreerde groeten…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Welkom op de community @omer2710, dat zijn 2 verschillende dingen zo te zien. Het inloggen op de Box 12 zien we vaker, met een nieuwe versie van de software wordt dit opgelost. Wanneer je die kunt krijgen is afwachten, momenteel krijgen aansluitingen met alleen een Box 12 of een Box 12 en SuperWifi2 punten de update. Als je andere Wifi apparatuur hebt is het nog wachten tot je daarvoor aan de beurt bent. Wat je kunt proberen is inloggen met Firefox, dat werkt vaak wel.
Je noemt de snelheid ook, en dat je die niet haalt. Welke snelheid haal je wel? Hoe meet je dat, is dat via Wifi of bekabeld? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Reageer