Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op mijn KPN, melding wachtwoord onjuist

• January 22, 2022
  • 3 reacties
  • 311 keer bekeken

Hallo,

Vandaag probeerde ik in te loggen op mijn KPN maar ik kon niet inloggen, het wachtwoord was onjuist.

Wachtwoord 2 keer veranderd en ik blijf deze melding houden….hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Vriendelijke groet, 

Y.Donker

Beste antwoord door Robin_

Allereerst van harte welkom op ons forum @Donker88! Altijd irritant als inloggen niet lukt. Probeer ook eens om in een andere browser zoals Chrome of Firefox je wachtwoord te wijzigen. Vreemd genoeg wil dat nog wel eens helpen. Laat me vooral weten of het zo is gelukt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2022

Allereerst van harte welkom op ons forum @Donker88! Altijd irritant als inloggen niet lukt. Probeer ook eens om in een andere browser zoals Chrome of Firefox je wachtwoord te wijzigen. Vreemd genoeg wil dat nog wel eens helpen. Laat me vooral weten of het zo is gelukt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2022

Hallo,

Bedankt voor u antwoord, ik heb een andere browser gebruikt en het is gelukt. Heel vreemd maar ik ben blij dat het nu werkt, dank u wel!

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • January 25, 2022

Fijn dat het is gelukt en je weer in kunt loggen :relaxed: Bedankt voor de terugkoppeling!