Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op mijn modem

• 5 juli 2022
  • 9 reacties
  • 589 keer bekeken

Wanneer ik http://192.168.2.254 ingeef op de Browser dan krijg ik alleen als naam admin. En kom dan niet verder.

Wie kan mij helpen? 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Je klikt gewoon op login zonder iets in te vullen en daarna bedenk je een wachtwoord.Werkt dat niet, kan het ook zijn dat je 1234 moet invullen als wachtwoord, als het een oud-telfort model is.

Werkt het beide niet?Reset dan de V8 door een resetgaatje 15seconden in het resetgaatje te steken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
  • 64411 reacties
  • 5 juli 2022

@Twrofe . Bij de eerste keer geen wachtwoord opgeven. Je kunt gewoon inloggen, wachtwoord maken en dan OPNIEUW inloggen met je eigen wachtwoord. Gebruikersnaam Admin is standaard en niet te wijzigen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 juli 2022

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 juli 2022

En hier kan ik niets aanpassen 

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2022

Je klikt gewoon op login zonder iets in te vullen en daarna bedenk je een wachtwoord.Werkt dat niet, kan het ook zijn dat je 1234 moet invullen als wachtwoord, als het een oud-telfort model is.

Werkt het beide niet?Reset dan de V8 door een resetgaatje 15seconden in het resetgaatje te steken.

• 0 reacties
  • 6 juli 2022

Ik zie dat je 5 uur geleden een reactie hebt geplaatst, maar ik zie hem hier niet.
Wat was je reactie?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 juli 2022

Ik ga het vanavond proberen. Jullie horen of het mij als digibeet lukt 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 juli 2022

Bedankt voor de hulp. Ik kan in de router alles aanpassen nu ik erin kan.

Hoi Ik heb een probleem ik kan niet inloggen in mijn router als ik het wachtwoord intypt zegt die verkeerde wachtwoord wat moet ik doen om in te komen

• 0 reacties
  • 11 februari 2023
DanielAmiabel schreef:

Hoi Ik heb een probleem ik kan niet inloggen in mijn router als ik het wachtwoord intypt zegt die verkeerde wachtwoord wat moet ik doen om in te komen

Hallo @DanielAmiabel probeer het eens via onderstaande link:

My Modem