Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen op webinterface van Experia Box

  • January 1, 2020
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

GrandM1961
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Als ik naar de webui ga op 192.168.2.254 veranderd deze in mijnmodem.kpn en vervolgens krijg ik geen pagina getoond. Dit heb ik in meerdere browsers geprobeerd, in firefox wordt aangegeven dat er geen internet verbinding is. De tv box heb ik daarvoor al moeten herstarten en heb zelfs de modem gereset, met uiteindelijk hetzelfde resultaat. Paar uur geleden kon ik er nog wel in, maar nu niet meer. Internet en tv werken gewoon maar kan niet in de webui komen.

 

wat kan hiervan de oorzaak zijn??

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 2, 2020

Dit is een bug in de v10a. Meer mensen hebben hier last van.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2020

Hallo @GrandM1961 Goed dat je dit meldt. Ik heb het probleem inderdaad al eerder gezien. Ik geef dit door en zodra ik iets meer hoor laat ik dat weten. 


GrandM1961
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 3, 2020

Mooi want tot op heden kan ik er met geen mogelijkheden inloggen,Â