Skip to main content

Ik heb een maand geleden mijn wachtwoord veranderd van het modem (kpnbox12) toen kon ik er gewoon in, nu wil ik inloggen en geeft hij dit aan:

Ik heb mijn modem al gereset, weer geprobeerd in te loggen, eerst zonder wachtwoord, toen met wachtwoord van modem, nog steeds niet, toen met mijn veranderde wachtwoord, maar helaas ik krijg geen verbinding

wat nu?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Er zitten soms rare tekens in het wachtwoord.Ik zou de qr code eens scannen met de kpn thuis app.


Bedankt, ik ga het eens proberen, maar dan blijft het nog steeds raar want de eerste keer lukte het wel toen ik het wachtwoord veranderd had


wel raar inderdaad.Mocht dat niet werken laat dan maar weten!


En, @Melanky , is het inmiddels wel gelukt? 


@Bart_ nee het is nog steeds niet gelukt, ik heb net mijn modem laten resetten via kpn , maar ik kan er nog steeds niet in


Hmm,Misschien dat hij terug is naar een flash password.Ook wel eens met de VGV7519 gehad.Daar was niet meer in te komen.


Ow, dus nu kan ik er helemaal niet meer in?


Waarschijnlijk niet nee.Maar dit komt nauwelijks voor...Misschien even naar een kpn winkel gaan om hem om te wisselen?Neem het oude modem dan ook mee.


hmmm, wat een gedoe


Ja,Zeker waar!Maar bij 0800-0402 zullen ze u waarschijnlijk niet geloven:(En in de winkel kunnen ze het zelf uitproberen als ze het niet geloven.Maar met mijn v8 destijds hetzelfde,uren bezig geweest maar het lukte gewoon niet.


Hier is de kpn winkel van gouda:smiley:


Wat een raar verhaal, @Melanky Is het ondertussen al wel gelukt? In plaats van je modem mee te nemen naar ene winkel, is bellen met de klantenservice wellicht toch sneller en effectiever. 

En voor de zekerheid: op de sticker, achterop de KPN Box, staan twee wachtwoorden. Gebruik je de onderste? Als deze niet werkt, is het inderdaad zaak om de KPN Box een fabrieksreset te geven (en dus niet alleen opnieuw op te starten.)  


Als je de QR code scanned, krijg je die dan in een tekstbestand. Dan kun je kopiëren/plakken.

 

Heb je Superwifi’s in gebruik en de nieuwe sofware update voor de Box12 ontvangen?

Dan zou je het beheerderswachtwoord kunnen proberen als je die had ingesteld


@Bart nee het is nog steeds niet gelukt, en ja ik heb de onderste gebruikt, ik kom er nuet in

ik heb al gereset naar Fabrieksinstellingen en ik kan er nog steeds niet in


@Allen, het us opgelost, ik had oer ongeluk de laatste letter nuet als hoofdletter geschreven, pfffff wat een gedoe, maar ik ben er nu in, bedankt allen voir de oplossingen.


Wat goed om te lezen, @Melanky Vaak zijn het dit soort kleine dingetjes die voor heel veel frustratie zorgen. Ik hoop van harte dat alles vanaf nu goed blijft gaan!Â