Skip to main content

Beste @Kpn 

 

Vandaag is er voor de tweede keer een monteur voor niets geweest.

Ik had mijn internetsnelheid van 500 naar 1000gb verhoogd. Ik kreeg toen na de wijzing opeens een mail een aantal dagen later dat er een monteursafspraak was gemaakt, ik kreeg ook een rode internetkabel opgestuurd ( welke overigens al gemonteerd was door de glasvezelmonteur).

Toen kwam er een monteur en die snapte al niet waarvoor hij kwam. Hij heeft de snelheid gecheckt en die was okee. toen heeft hij het afgerond en kreeg ik een werkbon in de mail.

 

Een aantal dagen later stond er in mijn kpn nog steeds dat er een abbonementswijzijgn gaande was.

Ik kon dus nog steeds niets wijzigen. Cotnact gezocht met de klantenservice, daarna ben ik gebeld en er moest echt iets technisch worden omgezet. Nouja ik vond het vreemd aangezien alles het deed en ik de snelheid ook bijna haalde. Vandaag dus weer een monteur geweest ( opnieuw mijn werk vrij moet vragen) en die keek me aan van ja hebt toch al internet wat kom ik hier doen eigenlijk.

Hij heeft toen de monteurshelpdesk gebeld , en die zeiden exact hetzelfde, de monteur had eigenlijk de opdracht om de snelheid naar 100 mb te brengen. Een xsypon of gxsypon als het goed gehoord heb.

 

De monteur zei tegen de monteurshelpdesk medewerker ja maar de klant heeft nu 500 mb en gaat naar 1000 dus als ik hem verlaag lukt het niet meer. 

Uiteindelijk zeiden ze beide dat het intern gewoon omgezet moest worden.

Want alles doet het al.

 

Dus mijn vraag wanneer gebeurd dit nou eens want kan al weken lang niets wijzigen.

 

Ik heb verdorie weer geld misgelopen door opnieuw voor jan lul thuis te blijven

Goed dat je opnieuw contact opneemt, @Jeroen1992. Het klinkt alsof je te maken hebt met een vastgelopen bestelling. Ik kijk daarom graag even met je mee.

Mag ik je vragen je geboortedatum en klantnummer nog aan je forumprofiel toe te voegen? Geef me even een seintje als je dit gedaan hebt.


Beste @Denise_ 

 

ik heb alles ingevuld aan het forumprofiel


Bedankt. Ik zie dat mijn collega gisteren al de juiste partij aangestuurd heeft. Het is nog even geduld hebben tot zij het oppakken. Ik vertrouw erop dat het goed komt.