Skip to main content

Helaas kan ik in mykpn nergens de plek vinden waar ik kan aangeven dat ik sneller internet wens. 

Graag hulp.

@maarten02  Als u in mijn KPN klikt op Producten, dan ziet u in de middelste kolom staan "extra opties wijzigen en toevoegen" ( in het blauw). Als u in het volgende overzicht klikt op Internet ziet u de mogelijkheden om sneller internet aan te vragen.


Helaas, die optie is er niet. Wel “sneller wifi” etc. maar geen sneller internet. 


Hallo @maarten02 ,

Niet overal bestaat de mogelijkheid om sneller internet aan te vragen. 
 

Op deze site kun je checken welke snelheid er op jouw adres beschikbaar is:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Als er geen sneller internet beschikbaar is, zie je die mogelijkheid ook niet in Mijn KPN. 


Dank voor je antwoord. Ik heb nu 71,6 download en 29,1 upload. Volgens de test zou dat veel sneller kunnen,  Maar hoe regel ik dat als in mijnkpn die optie niet wordt gegeven?


Als het wijzigen van jouw abonnement online niet lukt, dan zou ik (morgen vanaf 8.00) met KPN bellen of chatten. 

 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ziet het er bij u zo ongeveer uit?

 


Hoi @maarten02, welkom op ons forum! Als de capaciteit er wél is maar hij ontbreekt toch in je MijnKPN vermoed ik dat je een wat ouder abonnement hebt. Deze moet je mogelijk omzetten naar een nieuw (hussel) abonnement om af te kunnen sluiten. De makkelijkste/snelste manier om daar naar te laten kijken is via mijn collega's zoals Noordzee hierboven noemt. Maar dit zou ook via de app moeten kunnen volgens mij. Je moet dan wel eerst “Hussel internet 50Mbit/s” selecteren zoals in het screenshot van Nick83, daarna kun je de extra snelheid ook toevoegen.

Anders kan ik uiteraard ook even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

  

En let wel ff op dat je er daarna ook tv bij neemt. Want Hussel 50 is alleen internet en verder niks.

 


En let wel ff op dat je er daarna ook tv bij neemt. Want Hussel 50 is alleen internet en verder niks.