Skip to main content

2 uur bezig (2 medewerkers telefonisch waarvan 1 gewoon ophangt, toen nog via de chat ook daar beëindigt de laatste persoon die mij zou verder helpen gewoon de chat) om gebruik te maken van een per brief van kpn ontvangen aanbieding en nog niet geregeld. Voor aanbieding in brief wordt verwezen naar Www.kpn.com/snellerinternetervaren. Echter door mij niet te activeren zonder kosten, 8,99 per maand. Die kosten wil kpn klantenservice 1 medewerker Marije aan de chat vergoeden, ik wil echter ook zekerheid dat ik na die drie maanden ook geen meerkosten (€4,95) heb voor de 100mb snelheid die ik op basis van het alles in 1 pakket nu heb. Hiervoor zet Marije me door naar een medewerker die de eerdere chat even leest en daarna gewoon klakkeloos de chat beëindigt…..

en dus heb ik na 2 uur nog geen oplossing!

 

SLECHT KPN! (Ben ik niet van jullie gewend)

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Waarom bent u bang dat u na 3 maanden € 4,95 meer moet betalen dan dat u nu doet?


Huidige snelheid 100 mb kost € 4,95 en is niet meer standaard…


Hallo @Johan Hoevelaken, welkom! Heb je inmiddels alweer opnieuw contact met ons gehad en is het nu wel gelukt? Heel vervelend dat het je zoveel moeite kost om het zelf te regelen 😞. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Is nog nIet gelukt helaas en ik ben ook niet teruggebeld door KPN. Tijd om terug te bellen heb ik niet meer (moet gewoon werken)en de aanbieding was tot 30-6 dus ben benieuwd wat u voor mij kunt doen.


Ha Johan, we zijn doordeweeks van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur bereikbaar. Ik zie dat je de 26e gechat hebt met mijn collega en dat deze aangaf 3 maanden 8,99 te vergoeden, zodat jij de optie betaald aan kunt zetten. De vergoeding staat al op de nieuwste factuur, maar ik zie inderdaad dat je de extra optie nog niet aangezet hebt: dat kan je gewoon doen. Jouw abonnement blijft een 100/10 Mbit/s snelheid houden ook nadat je de 200/200 Mbit/s extra optie weer uitzet. Hou wel in gedachten dat je geen reminder krijgt dat de 3 gratis maanden aflopen: je dient dit zelf even in de gaten te houden. 


Bedankt Marcia,

 

Ik ga dat dan nu regelen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik na mijn poging op 26-6 die me dik 2 en half uur koste dat ik niet zo happig was om jullie terug te bellen, zeker niet tijdens werktijd.
 

Fijn dat jij dit nu wel hebt willen uitzoeken, en me ook kunt garanderen dat ik gewoon m’n huidige snelheid 100MB zonder meerkosten behoudt na de 3 maanden dat ik de snellere snelheid mag proberen (uiteraard: als ik dit tijdig opzeg). In mijn KPN stond dit namelijk anders vandaar dat ik 100% zekerheid wilde voordat ik dit afsloot.

 

Deze service ben ik van jullie gewend. Dank KPN (Marcia)!

 

Groet,

Johan 


Geen enkel probleem! :-)

 

Ik ben nog wel even benieuwd wat er in MijnKPN staat: misschien dat dat iets is wat ik intern uit moet laten zoeken? Jij zal vast niet de enige zijn die dat verwarrend vindt. Kan je een screenshot plaatsen van wat je daar ziet? Dan kijk ik er naar!


Bijgaand de schermafbeelding van mijn kpn waardoor ik in verwarring raakte

 


Ah, zo! Ik snap het nu helemaal. Jij hebt met je Alles in 1 abonnement 100/10 Mbit/s. Dus 100 Mbit/s download- en 10 Mbit/s uploadsnelheid. Als jij graag meer uploadsnelheid wilt, kan je de extra optie 100/100 aanzetten. Jij zet nu de optie 200/200 aan, als je deze weer uitzet, dan ga je terug naar 100/10. 


Nu snap ik hem ook! Bedankt!
groet,

Johan:grinning: