Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb een abonnement bij jullie voor internet, tv en vast bellen. De maximale glasvezel snelheid die ik bij het abonnement kan selecteren is 500/500, terwijl er 1000/1000 beschikbaar zou zijn op mijn adres. Waarom kan ik deze verhoging niet zelf aanpassen in de app of online? 

Hoor het nog graag, alvast bedankt!

Grtz.,

Ro

 

Hallo @Roooo , dan heb je waarschijnlijk nog een ouder abonnement, als je dat overzet naar Hussel moet je wel kunnen kiezen voor 1Gigabit.

Maar pas op, het kan ook zijn dat overgaan naar Hussel prijstechnisch niet interessant voor je is.

 


Hi JanD. Thanks voor je snelle reactie, dat zal het idd vast zijn!

Net even zitten kijken, maar het is niet 1 2 3 gemakkelijk zelf te regelen. Ik blijf in de opties zitten van het oude abonnement. Zelfs als ik vanuit een nieuwe bestelling hussel selecteer wordt er gevraagd of ik reeds een bestaande klant (ja dus...) en dan moet ik inloggen met het kpn id en kom ik weer in mijn oude abonnement waar ik geen optie “hussel” kan kiezen. Dus nog geen idee of ik met Hussel duurder uit ben dan met mijn huidige alles-in-1 + mobiel. 

Misschien iemand vanuit KPN die me hiermee kan helpen? Thanks!


Vreemd! Ik ben via mijnkpn moeiteloos overgestapt naar een Hussel abonnement.


Welke naam staat er bij u achter Type abonnement? 

 


Hi Nick83, er staat bij mij alles-in-1 Standaard:

 


Juist. Er moet een manier zijn om dat om te zetten naar Hussel hoor. Bel maandag anders even: 0800-0402. Let wel op: "gratis" Spotify vervalt...


Thanks Nick83! Zojuist gebeld en het is meteen geregeld. Scheelt ook weer een paar tientjes in de maand (zelfs zonder de “gratis” Spotify)😎