Skip to main content

ik wil mijn Telfort Thuis abonnement inzien maar kan niet inloggen. Ik krijg na inloggen alleen mijn Mobiele Telefonie gegevens te zien, als ik probeer mijn Thuis abonnement daaraan te koppelen dan zegt ie dat ie dat niet kan vinden.

hij verwijst ook steeds naar Mijn KPN ipv Mijn Telfort. Prima, overigens werd de factuur van september nog steeds verstuurd onder de naam Telfort Thuis.

Wie kan mij helpen?

Hallo @Martin Bruinsma , als ik het goed lees ben je dus reeds overgezet van TFT-thuis naar KPN.

Als je inlogt in MijnKPN kun je je TFT-thuisabo toevoegen door het invullen van de laatste 3 cijfers van je banknummer in het betreffende vakje onder producten koppelen.

 


Dat heb ik al geprobeerd maar dan zegt ie dat ik op dit moment geen gebruik maak van een vaste internetverbinding van KPN (terwijl dit juist wel zo is).

als ik dan doorklik naar de andere optie en mijn klantnr, postcode, huisnr en laatste 3 cijfers IBAN invul, zegt ie dat er geen produkt gevonden kan worden.


Hallo @Martin Bruinsma , dan ben je nog klant van Telfort.

Als je bij MijnTelfort inlogt en he wordt meteen doorgestuurd naar KPN ben je over, krijg je gewoon je gegevens van Telfort te zien dan ben je nog niet over.

Je krijgt trouwens van Telfort/KPN eerst nog een mail op welke datum je precies gemigreerd wordt.

Een dag later kun je in MijnKPN dan van alles regelen/koppelen/nazien aangaande je TFT-thuisabo.

 


Bedankt voor je antwoorden tot dusver. Maar als ik inlog bij Telfort word ik wel steeds doorgelinkt naar KPN 

En ik probeer mijn wachtwoord te resetten maar dan wordt er een mail of SMS gestuurd naar een mij onbekend e-mailadres of mobiele nummer, terwijl mijn gebruikers naam wel van mij is!

Wat kan ik hier aan doen?


Hi @Martin Bruinsma, welkom en goed dat je aan de bel trekt. Op dit moment wordt er hard gewerkt om de Telfort abonnementen om te zetten naar KPN. De abonnementen die zijn omgezet, kunnen inderdaad worden gekoppeld aan een MijnKPN account. Als het abonnement nog bij Telfort actief is, dan kun je deze nog inzien in de MijnTelfort omgeving. 

Zodra het abonnement is omgezet naar KPN, dan krijg je hier ook bericht over. Mocht je het fijn vinden, dan kan ik voor je nagaan of jouw abonnement inmiddels is omgezet naar KPN. Mocht je dit graag willen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Hallo Ron, als je dat na kan gaan graag! En die Telfort omgeving kom ik helaas niet in. 

Als ik probeer in te loggen met de mij bekende gebruikersnaam dan wordt er gemaild naar een e-mailadres dat niet van mij is of gesms-ed naar mobiel nummer dat ook niet van mij is. 

Dus graag jullie hulp!!

Bedankt!


Dank je wel voor de toelichting. Ik wil dit graag voor je nakijken, maar hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je daarom jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik het voor je na. :relaxed:


Beste Ron,

Heb op jouw verzoek profiel verder ingevuld. Ik hoor graag van je, alvast bedankt


Beste Ron,

Zojuist is het me alsnog gelukt in te loggen in de Mijn Telfort omgeving dus de grootste nood lijkt te zijn verholpen. Mocht je me echter advies kunnen geven inzake het eventueel aanpassen van mijn internet abonnement dan hoor ik graag van je!


Beste Ron, een van de redenen waarom ik wilde inloggen is dat wij een nieuwe afstandsbediening voor onze tv ontvanger nodig hebben. De huidige is nl al jaren oud en begint uit elkaar te vallen. 

Kan ik de nieuwe op deze manier aanvragen?


Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik zie dat jouw abonnement inmiddels is overgezet naar KPN. Je zou vanaf nu in moeten kunnen loggen in de MijnKPN omgeving. Hiervoor heb je wel een KPN ID nodig. Als je deze hebt aangemaakt, dan kun je jouw abonnementen koppelen aan jouw KPN ID, mocht je dit nog niet hebben gedaan.  Zodra dit is gedaan, dan kun je jouw abonnementen beheren en kun je eventueel ook een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Als je bij Telfort al een Telfort ID hebt aangemaakt, dan wordt dit omgezet naar een KPN ID, waarmee je dan in kunt loggen. Laat je weten of het gelukt is om een KPN ID aan te maken, jouw abonnementen hier aan te koppelen en om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Ik hoor het graag van je!

Wat betreft het eventueel aanpassen van jouw abonnement, hiervoor kun je het beste bellen met 0800-0402 (gratis). We kunnen dan jouw abonnement bij langs lopen en hem eventueel naar wens aanpassen.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer