Skip to main content

Sinds ongeveer een week kan er soms een aantal uren geen verbinding met wifi worden gemaakt. Mijn mobiel geeft b.v. aan: "kan verbinding niet verifieren". Maar ook andere apparaten krijgen geen verbinding.

Na een aantal uren is wifi opeens weer te gebruiken. Volgens de KPN tests is er geen storing of onderhoud.

Is dit een bekend verschijnsel (b.v. bij een experia box v10), en is er een oplossing voor?

 

Paar keer al contact gehad met klantenservice de 1 zegt dit moet je doen, de ander zegt dat mort je doen. Maar niks helpt. Vandaag helemaal bijzonder werd gewoon  de chat afgesloten door de.medewerker. ik wil gewoon nu geholpen woorden en niet zelfs meer aanmodderen. Heb nu genoeg geprobeerd met jullie hulp op afstand, maar het werkt gewoon niet.

 

Groetjes Eva

Heeft u dit soort dingen in huis? 

 


Welkom op het KPN forum, @Defhendrikse. Balen dat je verificatie problemen met jouw wifi verbinding ervaart. Er zijn een aantal dingen die je kunt doen:

  1. Allereerst kan je onze probleemoplosser voor problemen met internet en wifi doorlopen. Aan de hand van een aantal vragen zullen wij proberen het probleem te achterhalen en met een oplossing te komen.
  2. Ook kan je proberen jouw Experia Box een reset te geven.
  3. Werkt dat niet, dan is het goed om de netwerken op jouw toestel te vergeten. Hier vind je instructies voor iPhone & Android. Vervolgens kan je opnieuw met het wifi netwerk verbinden. Zorg ervoor dat je de ‘mobiele gegevens UIT’ hebt staan.

Hopelijk zit hier de oplossing tussen. :)


1 van ergernissen v10 dagelijks kost.

Na bellen ik wil nu andere modem kreeg ik v12