Skip to main content

Mijn modem is kapot/wifi werkt niet. Verbinding wordt telkens verbroken en wifi is super traag. Alleen verbonden aan netwerkkabel heb ik stabiel internet. Ik heb al geprobeerd te bellen, maar krijg alleen instructies te horen, waarbij de modem op afstand gereset werd, wat niet hielp. Ik heb in december een wifi verstrekker (super wifi) laten plaatsten door KPN, maar geen verbetering. Wat moet ik doen om een nieuwe modem te ontvangen? Hoe krijg je contact met een echte mens om jouw probleem voor te leggen?

Bellen met 0800-0402 en zeggen: ik wil een medewerker spreken.

 


Hoi @Emym, welkom bij ons op het forum. Is het gelukt met de tip van Macabeus? Als het daarmee niet gelukt is, kan je dan meer vertellen over hoe en wat er is aangesloten? Je hebt het over de Wifi van de modem (welk model heb je?) en over een SuperWifi die is geplaatst. Afhankelijk van welk type modem je van ons hebt, kan het zijn dat de Wifi van de Experia Box helemaal uit staat. De modem heeft er dan geen invloed meer op en vervangen doet dan ook niets aan de Wifi. Als het nog niet is gelukt horen we graag een toelichting van je van de situatie.