Skip to main content

Al 4 weken zonder telefoon en internet, blijkt volgens laatste ( van de 4 eerdere) monteur dat de kabel op 75m van ons huis kapot is. (waarschijnlijk door aanleg delta glasvezel netwerk)

Worden van kastje naar de muur gestuurd, niemand bij KPN helpdesks kan wat doen, er is een ticket nummer, maar de “KPN service / ondergrondse “ neemt maar geen contact op en komt zelfs gewoon niet opdagen op eerder gemaakte afspraak.

4 weken niet thuis kunnen werken, uit wanhoop nu maar de betalingen terug aan het boeken voor elke dag geen internet, een maand abonnement kosten terug boeken, wellicht gaat er iemand wakker worden bij KPN.

WANNEER WORDT HET GEMAAKT? WIE MOETEN WE CONTACTEN? WAAR ZIJN WE MEE BEZIG?

 

Hallo @henkvdw123 ,

Dit valt buiten het zichtsveld van de klantenservice van de provider KPN. 

Ik zou eens contact opnemen met KPNNetwerk. 

Dat kan via : https://www.kpnnetwerk.nl/klacht-indienen/

 

Terugboeken van abonnementsgeld gaat alleen nog maar meer ellende opleveren. 

Je krijgt dat geld heus wel terug. 


In jou geval zou ik even contact opnemen met de Gemeente, als Delta het echt verprutst heeft, dan moet Delta het dus herstellen (of de acties nemen). Het gebeurt allemaal in de openbare infrastructuur van jou gemeente, hier hebben ze dus een afdeling voor. Meestal gaan de radertjes sneller als er van die kant actie wordt ondernomen. 

Volgens mij vervult KPNNetwerk hier geen rol in. Die kan pas in actie komen als ze een opdracht van de afdeling KPN thuisgebruikers krijgen (en waarschijnlijk is het dan een heel lange weg tot ze de juiste actie ondernemen. Niet zo vreemd hoor, want we lezen hier constant dat dit heel veel radertjes zijn die dan in actie moeten komen. 

Uiteraard wel zo snel mogelijk de klacht indienen via de link  die j@Noordzee heeft gegeven. 


Grotendeels eens @dommeke ,

Maar ik ben uitgegaan van de aanname dat de provider KPN inmiddels een opdracht daarvoor heeft gegeven aan KPN Netwerk, vanwege het kennelijk bestaande "ticketnummer".

Een "ticketnummer" is niets anders dan de registratie van een doorgegeven opdracht/klacht.

De telefonische klantenservice zet dagelijks vele tickets uit naar andere afdelingen en dus ook (via ongetwijfeld een andere afdeling) naar KPNNetwerk. En KPN Netwerk kan dat dan ook weer verder uitbesteden aan bv Delta Glasvezel.) 

     


@Noordzee 

Mee eens 😊, maar dat weerhoudt niet dat @henkvdw123 even de gemeente kan bellen, Al is het alleen maar met de diplomatieke vraag of ze er mee bekend zijn. 😂


Ik denk dat KPN netwerk hier niks mee te maken heeft. Die leggen glasvezel.

Delta is dat daar aan het leggen, dus zal KPN nog koper in de grond hebben liggen.

Volkerwessel is de partij die voor KPN de koperkabels hersteld.

Als Delta de koperkabel stuk heeft gemaakt, hadden zij dit moet melden. En anders 1 van die 4 KPN monteurs. Het ticket wat dan aangemaakt word gaat richting Volkerwessels, en je spreekt direct een datum en tijd af. Er is een ticketnr lees ik, dus het ligt bij hun.


Goedemiddag @henkvdw123, welkom op ons forum!
Ongeacht wie nu de oplospartij is moeten wij je natuurlijk op de hoogte houden als je een abonnement bij ons hebt.
Ik weet niet of ik zicht heb op de oplostermijn en in principe kan ik niet meer zien dan mijn collega's bij 0800-0402 maar kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Oorzaak: Bizar Slechte PTT telefoon kasten in de straat en slechte telefooncentrale in de wijk.

Kheb nog nooit zo'n chaos in een elektrakast gezien, condens, water, verroest, handgeschreven half vergane papiertjes als labels aan de binnenkomende kabels. ongelooflijk amateuristisch, slechte of geen elektra schema's of tekeningen ( bouwjaar woonwijk 1970)

Hardware zou geheel vervangen moeten worden!  achterstallig onderhoud. Geen Kans of toekomst meer door aanleg van Glasvezel van Delta of Ziggo

Daarnaast is de klanten service ZO SLECHT, onbereikbaar, KPN service, KPN ondergronds, Volket Wessels Ondergronds, allemaal afgeschermd, en 1 zijdige communicatie als hen het uitkomt, geven veel te weinig informatie over de problemen, de vervolg stappen, wat en wanneer het volgende wordt uitgevoerd om een storing op te zoeken. 

We zijn er circa 40 uur mee bezig geweest om KPN te bereiken enz.  

krijgen 30 euro terug, wat een lachertje als je bedenkt dat je €60,- per uur moet betalen als het aan de bekabeling in je huis ligt, 40x60 is bij  mij €2400,- Denk je dat onze tijd gratis is?

Er bestaat zelf geen KPN emails adres om je schade of claim in te dienen.

 

 


Er bestaat zelf geen KPN emails adres om je schade of claim in te dienen.

Dat kan via http://kpn.com/klacht .