Skip to main content

Waarom ben ik uren bezig als ik gewoon voor mijn verhuizing een kastje met grijs kabeltje wil hebben om het geheel ook aan te kunnen sluiten.

Waarom kan ik dat niet gewoon bestellen cq kopen

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Waarom ben ik uren bezig als ik gewoon voor mijn verhuizing een kastje met grijs kabeltje wil hebben om het geheel ook aan te kunnen sluiten.

Waarom kan ik dat niet gewoon bestellen cq kopen

Hallo @ArubaRoel , wat voor kastje bedoel je?

Als je het modem (Experiabox) bedoelt dat had je gewoon compleet mee kunnen nemen uit je oude huis.

 


Hoi @ArubaRoel, welkom! Wat voor kastje bedoel je inderdaad? Bij een verhuizing neem je zelf je Experia Box en bijbehorende bekabeling mee. Als het om iets gaat voor je IS/RA of glasezelpunt, vul dan je forumprofiel in en geef even iets uitgebreider aan wat je precies mist. Dan kijken we wat we kunnen doen. 


Hallo @ArubaRoel Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat alles helder is, maar als je nog vragen hebt lezen we het graag. 


Beste Bart,

Ik ga verhuizen van een huis met glaskabel naar een huis met koper. In het andere huis zit een “varkensneus” “stopcontact” waar de Experiabox (V10a),die ik dus meneem)  op aangesloten moet worden. Nu (in het huis met glasvezel) zit de box met een gele stekker aangesloten aan Genexis op de WLAN. Uit de beschrijving van de KPN begrijp ik dat ik  een kabeltje met een grijze stekkertje moet aansluiten van “varkensneus” aan de DSL ingang van de Experiabox.

Dit kabeltje heb ik dus niet. (wel een groene).

Hoop het probleem duidelijker gemaakt te hebben. 

Hoe kom ik aan zo'n kabeltje en hoe sluit ik hem dan aan.

Groet, ArubaRoel


Duidelijk. Je bedoelt een RJ11 kabel met een Telefoonstekker. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer (huidige adres) en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan sturen wij alle aansluitmaterialen jouw kant op. Wil je in het 'Persoonlijke opmerkingen”veld aangeven waar we het naar toe kunnen sturen? 


Zit dat varkenssnuit stopcontact in de meterkast? Of in de woonkamer? Indien woonkamer: weet je wel zeker dat dit het isra punt is?


Ik zie dat je het profiel hebt ingevuld, Roel, bedankt! Ik heb zojuist een setje met aansluitmateriaal opgestuurd naar je oude adres. Dit krijg je dan morgen of overmorgen met de gewone post.