Skip to main content

Vanaf 20 oktober bezig geweest om mijn internet te verbeteren. Via mijnkpn meting gedaan en kwam ik uit onder de 10. Volgens de meting kwam ik aanmerking voor gratis monteur. Maar steeds tijdens de procedure van het maken van een afspraak werd ik eruit gegooid. Daarop gebeld met klantenservice en samen gekeken en oplossing zou liggen in een nieuw modem. Kon ik volgende dag ophalen bij AH. Kreeg een sms bericht ter bevestiging - geen modem bij AH (2x geweest)- 23 oktober weer gebeld - opnieuw modem bestelt - weer sms bericht geen modem bij  AH (2x geweest). 26 okt weer gebeld afdeling nabestaanden omdat contract op erven staat. Uitleg gekregen hoe dit om te zetten en verzekering dat dit geen belemmering was voor het versturen van het modem. 28 oktober 3x gebeld om check waarom modem niet is verstuurd - verbinden na 17min in de wacht erop gegooid en 1x modem zou nog komen, 1x  bestelling ander service punt. 29 okt weer gebeld en e.a. uitgezocht en zou een mailtje naar logistieke centrum worden gestuurd. Zou binnen 8 werkuren bericht van hun krijgen over het afsturen van het modem. Dag gewacht, 31 oktober gebeld, lichtelijk geïrriteerd begonnen, medewerker klantenservice schold mij daarop uit en gooide hoorn erop. Daarop ik in tranen weer gebeld “klacht ingesproken en kwam weer bij een medewerker zei dat zij speciale bevoegdheden had en dat zij wel een gratis monteur kon in plannen en dat dit de beste oplossing was. Ik blij - eindelijk een oplossing en weer normaal kunnen werken. 2 november monteur gehad - super goeie man, alles opgelost, nog steeds het zelfde modem maar hulpkastjes. Aan het eind geeft deze meneer aan dat ik moet teken voor € 50 euro kosten van de monteur. 

 Na uiteindelijk 282 minuten gebeld te hebben 5 sms berichten verder, leergang langs computer loepje in standaard berichtjes, verschillende houdingen, toezeggingen van de klantenservice doet mijn internet het weer goed. Van 10 zit ik nu op 27 . Volgens mij vergaarde informatie bleek ik wel recht hebben omdat internet lager is dan 10 op een gratis monteur..

Mijn vraag wat is dan die € 50,00? 

Hoi @DijkstraA . Welkom op het forum.

Wat een bijzonder naar verhaal. Het spijt mij zeer dat je al deze ervaringen bij ons hebt gehad.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik wil graag even meekijken om samen een oplossing te bedenken. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.