Skip to main content

Ik hou er helemaal niet van om in het openbaar te klagen. Eerst proberen zelf op te lossen voordat je gaat klagen.
Maar mijn geduld is echt meer dan op.
Het vervelende is, wanneer het product werkt is KPN heel goed. Maar het Überhaupt werkbaar krijgen is echt dramatisch.
Hier is het zo kort mogelijk mijn verhaal, en ik ga maar weer voor de 1000000e keer contact opnemen.

• 6 mei abonnement afgesloten
6 maanden 21,25 daarna 42,50
Ingangs datum 5 juni

• KPN netwerk heeft zijn werk niet goed gedaan
• 2 juni zelf benaderd door kpn voor tijdelijke oplossing
• Eerst kpn netwerk bellen – daarna terug bellen voor de tijdelijke oplossing
• Toen ik terug belde was het nummer niet beschikbaar
• Bel via klantenservice – kon ik geen tijdelijke oplossing krijgen
• Uiteindelijk na 5 keer bellen wel gelukt

• 10 juni heeft kpn netwerk de problemen opgelost
• Zelfde dag gebeld om een monteur te laten komen voor installatie (dit kon ik zelf niet online)
• Ik zou binnen 3 werkdagen terug gebeld worden om een afspraak in te plannen (niet gebeurd)
• Ik bel ze zelf terug en was er blijkbaar zonder mijn weten een afspraak ingepland voor 17 juli
• Vrij laat als je het al 6 mei besteld hebt
• Ook kon ik deze afspraak nergens inzien
• Er werd mij toen gezegd dat er een spoedticket was aangemaakt. Ik zou binnen 3 werkdagen terug gebeld worden. Wederom niet gebeurd. Ondertussen op de chat contact gehad waar ze erachter kwamen dat mijn huisnummer niet klopt. Zou aangepast worden. Ook niet gebeurd.
• Ondertussen op de chat contact gehad waar ze erachter kwamen dat mijn huisnummer niet klopt. Zou aangepast worden.
• Na 5 werkdagen bel ik zelf maar weer op.
• Inmiddels stond er helemaal geen afspraak meer ingepland.
• Ze vertelde mij dat mijn huisnummer niet klopte (wat ik al wist en aangepast zou worden)
• 22 juni: Blijkbaar moest mijn order geannuleerd worden en een nieuwe opgezet worden. Opeens kon er 30 juni een monteur komen.
• Kijk ik mijn nieuwe order door, staat de 6 maanden korting er niet bij.
• Direct terug gebeld, moest ik perse naar de klanten service.
• 23 juni: Klanten service kon weer een nieuwe order maken waarbij ik 3 maanden korting krijg en de rest van de misgelopen korting gecrediteerd zou krijgen.
• Hierdoor moest ook de monteur opnieuw ingepland worden. 1 juli tussen 12 en 14
• Krijg ik een nieuwe order, waar opeens interactieve tv op staat.
• En de afspraak van de monteur op 2 juli ipv 1 juli
• 23 juni: weer een nieuwe order op laten maken. Dit keer de bestel bevestiging doorgenomen. Dit klopte en er zou 1 juli een monteur komen.
• 24 juni: order bevestiging, klopt weer niet. Staat er weer tv op wat ik niet wil en een monteur op 2 juli ipv 1 juli

En dan heb ik nog heel wat dingen overgeslagen....

Hoi @I.Rig . Welkom op het forum.

Bij veel bedrijven gaat het tegenwoordig over de customer journey. De reis die een klant bij een bedrijf heeft.

Als ik jouw ‘reis’ zo lees is dat een behoorlijke horror trip geworden. We hebben het op dit moment erg druk op het forum vandaar dat ik nu pas aan jouw topic toekomen. 

Staat alles ondertussen (eindelijk) op de rit? Of is er iets waar ik je bij kan helpen?

 


Hi Erwin, 

 

Helaas heeft deze horror trip voor jullie slechte gevolgen. Ik had weer contact gehad. Nogmaals 1,5 uur aan de telefoon. Helaas heb ik niet alle uren bijgehouden die erin zitten. 

Maar ook deze meneer heeft mij weer niet geholpen. Er werd gezegd dat er een monteur was ingepland, maar alweer was dit niet het geval. Dus ik denk wel dat je begrijpt dat mijn vertrouwen in KPN echt helemaal weg is. Dan heb ik het niet over jullie product, want KPN heeft goede producten. 

Ik krijg elke keer niet anders dan, sorry echt vervelend voor je, ik ga het in orde maken (ik gok wel 10 keer) en ik krijg er helemaal niks voor terug. 

Ik heb inmiddels een contract afgesloten met een van jullie concurrenten. Tot nu toe nog geen problemen gehad. 

Ik had het graag anders gezien maar mijn vertrouwen is helemaal weg.


Oh dat vind ik jammer. Ik ken de details niet en soms werken processen elkaar tegen maar ik vind wel dat als je iets beloofd, je dat na moet komen. Ik betreur dat dát door sommige collega's niet is gedaan.  Als ik aangeef terug te bellen, doe ik dat.  Ook als het geen goed nieuws is. 

Dit hele relaas is natuurlijk onverkoopbaar. Ik snap de beslissing.