Skip to main content

Sinds woensdag 24 juni zijn wij door een fout van de KPN afgesloten van internet. Wij zijn intussen, drie case behandelaars, vier klachten en vele beloftes later en onze glasvezel verbinding is nog steeds niet actief. 

We hebben een noodpakket gekregen en zitten nu op onze tweede upgrade van 50Gb.

Als eerste moest de netbeheerder de glasverbinding herstellen.

>>Niet geweest, herstel datum is door een medewerker op 21 juli gezet.

Vorige week zou het opgelost worden door een monteur op locatie.

>>Wel geweest maar kan niks doen omdat de glasvezel verbinding niet actief is. Afdeling Spoed en herstel ziet dat de datum voor de glasvezel verbinding weer op 21 juli staat.

Medewerker zet het activeren van de verbinding op 13 juli.

>>Glasverbinding is nog steeds niet hersteld. Ook niet na het spanningsloos maken van het glasvezelmodem.

 

Dit is onacceptabel. We zijn morgen drie weken verder en het is nog steeds niet opgelost.

 

Wij zijn benieuwd wat Jörg Kramer, Directeur Klantenservice, hier van vindt en hoe dit past binnen zijn klantvriendelijkheid doelstelling.

 

WANNEER WORDT ONS PROBLEEM OPGELOST?

 

 

Goedemorgen, ik snap dat jullie als forum leden hier niks mee kunnen maar was in de hoop dat er een KPN medewerker mee zou lezen en zou reageren.

 

Intussen blijkt dat de KPN het probleem niet op kan lossen en wij zullen moeten wachten tot de 21e.

 

Niks aan te doen.

Topic mag gesloten worden.


Die kpn medewerker gaat dit zeker oppakken. Binnen 48uur reageren ze doorgaans.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Dag @I. van den Bos. Dank je wel, allereerst, voor het doen van je verhaal hier. Ik kan me levendig voorstellen dat je dit onacceptabel vindt. Ik zou graag willen zeggen hoe de vork in de steel zit, maar op dit moment kan ik nog niets voor je nakijken, omdat ik geen gegevens heb. Zou je daarom je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan duik ik er voor je in.


Hallo @I. van den Bos. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je toch nog problemen ervaart, laat het me dan weten. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen.


Hallo Natasja, bedankt voor je reacties. Door de verhuizing hebben we niet eerder kunnen reageren.

 

Zoals eerder aangegeven kon KPN Spoed en herstel het probleem niet eerder dan vandaag oplossen.

Sinds vandaag, bijna een maand later hebben we weer internet en TV.

 

Dit topic mag gesloten worden.


Dag @I. van den Bos. Geen probleem hoor. Ik hoop dat de verhuizing verder soepel is verlopen. Hoe vervelend het ook is dat het zo lang heeft moeten duren, ik ben blij te lezen dat je diensten weer werken. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden. 


Reageer