Skip to main content

Sinds 4 maart aan het verhuizen. Netjes doorgegeven aan de klantenservice. Nu 25 maart nog steeds geen internet en tv. KPN krijgt het maar niet voor elkaar. Ik ben inmiddels sinds half maart aan het bellen. Ik bel meer met hen dan mijn eigen vriendin. SindsĀ  de 18de al geen internet en tv. Elke keer word er iets belooft dan weer 25ste monteur dan weer 30ste. Weinig vertrouwen heb ik er nog in want als ik bel voor een bevestiging van een monteur krijg ik die nooit en maar weer bellen. 2 kpn abbo's op 1 adres maar beide zijn inactive. Dan hebben ze het weer over een andere provider, dan weer dat er geen glasvezel aansluiting zit. De medewerkers van de klantenservice snappen er werkelijk niks van. Ik heb netwerk, technische dienst, backoffice, klantreacties gesproken en allemaal wijzen ze naar elkaar en tot op heden is het nog niet opgelost. KPN zegt op hen wbsite wij verhuizen met u mee maar door allerlei fouten isĀ  het een maand later nogĀ  niet geregeld. Als het zo door gaat heb ik in 2022 misschien weer internet. Wat een slechte service maar wel 90 euro incasseren einde van de maand.Ā 

Ha @Marki88, wat een ellende:disappointed_relieved:. Ik zou hier ook totaal niet blij mee zijn! Ik heb je gegevens even bekeken (top dat die al in je profiel staan!) en zie dat wij gelukkig wel druk voor je aan de slag zijn. Jouw klacht ligt bij onze klachtenafdeling en daar hoort ā€˜ie ook echt op z'n plaats. Ik heb de klachtbehandelaar laten weten dat je dit topic aangemaakt hebt, zodat dit meegenomen kan worden in de communicatie naar jou toe. Verder wil ik eigenlijk zelf even nog niets doen, want zoals gezegd: de klacht ligt nu waar deze moet zijn. Mijn collega's van de klachtenafdeling nemen contact met je op en ik wil niet dat er zaken door elkaar gaan lopen/verwarring ontstaan omdat ik me ermee ga bemoeien.

Ā 

Natuurlijk zullen de collega's ook kijken naar een passende compensatie. Dit is wel iets wat we pas doen op het moment dat alles in orde is gemaakt. Dan hebben we helder wat er gebeurd is. Daarnaast zie ik dat je gelukkig al een gratis weekbundel van ons hebt gekregen. Daar kan je dan even mee vooruit! Hopelijk wordt het snel opgelost en kan je in je nieuwe huis gebruik maken van KPN Internet. Mocht je in de loop van aankomende dagen/weken toch nog vragen hebben, stel ze gerust!Ā 


@Marcia_Ā  het is zeker ellende! en dat is nog op zijn zachtst uitgedrukt want ik kan letterlijk wel huilen. Ik ben dag en nacht aan het bellen met jullie afgelopen 2 weken. Iedereen belooft terug te bellen maar van allemaal heeft er daadwerkelijk 1tje echt terug gebeld. Elke keer moet het het verhaal opnieuw uitleggen aan de desk met geen mogelijkheid iemand te spreken die er meer verstand van heeft. Het mailverkeer van KPN intern lijkt ook niet echt snel te reageren op elkaar waardoor ik elke keer in een vicieuze cirkel tussen afdelingen bij jullie blijft hangen. Comments van collega's worden 1 op 1 overgenomen en niemand controleert duidelijk of er iets geregeld is. Nu eindelijk wordt het vandaag intern geĆ«scaleerd begreep ik van een collega. KPN stond altijd hoog bij mij in het vaandel maar na deze situatie ben ik daar weer zeker over gaan twijfelen aangezien een aantal medewerkers van de klantenservice totaal niet begrijpen wat de situatie is waardoor dit probleem nog groter is geworden dan het in werkelijkheid was.Ā