Skip to main content

Beste,

Zie ook mijn eerdere topic, ik heb net vernomen van een medewerker van KPN dat door een fout in de verwerking ik geen internet zal hebben in ieder geval tot maandag om de betreffende afdeling er niet is. Vrijdagochtend was de betaling via mijn KPN binnen en hoort de aansluiting binnen 2 uur weer te werken. Er is in de tussentijd door verschillende medewerkers toegezegd dat de blokkering eraf zou gaan en nu krijg ik de mededeling dat dit maandag pas kan. Dit is onacceptabel omdat ik door omstandigheden thuis moet werken via VPN en daar heb ik wifi voor nodig. Mijn dringende verzoek is de aansluiting in orde te maken ivm de inkomsten die ik anders misloop. Ik verneem graag van jullie. Alvast dank.

Ik heb hetzelfde probleem. Gister heb ik 2,5 uur in totaal aan de telefoon gehangen met KPN. Meermaals toegezegd gekregen dat de blokkade verwijderd zou worden en dat de verbinding hersteld zou zijn. Tot op heden nog geen internet + tv. Ook vandaag contact gezocht en dezelfde mededeling gekregen dat ik maandagochtend, als het dan nog niet werkt, maar weer moet bellen.

Buiten de overlast van het geen internet hebben, vind ik het kwalijk dat er door 3 verschillende medewerkers wordt toegezegd dat het weer zou werken, gisteren. 


Ik heb hetzelfde probleem. Gister heb ik 2,5 uur in totaal aan de telefoon gehangen met KPN. Meermaals toegezegd gekregen dat de blokkade verwijderd zou worden en dat de verbinding hersteld zou zijn. Tot op heden nog geen internet + tv. Ook vandaag contact gezocht en dezelfde mededeling gekregen dat ik maandagochtend, als het dan nog niet werkt, maar weer moet bellen.

Buiten de overlast van het geen internet hebben, vind ik het kwalijk dat er door 3 verschillende medewerkers wordt toegezegd dat het weer zou werken, gisteren. 

Hi Matthijs, dank voor je reactie. Hier idem.

Op dit moment moet ik alles van de mbs op mijn mobiel doen maar thuiswerken zonder wifi gaat niet. Ik hoop dat we snel geholpen worden. Eigenlijk zijn we dus door al die verschillende medewerkers voor de gek gehouden, kwalijke zaak en ik ga me oriënteren op andere providers.


Ik heb hetzelfde probleem. Gister heb ik 2,5 uur in totaal aan de telefoon gehangen met KPN. Meermaals toegezegd gekregen dat de blokkade verwijderd zou worden en dat de verbinding hersteld zou zijn. Tot op heden nog geen internet + tv. Ook vandaag contact gezocht en dezelfde mededeling gekregen dat ik maandagochtend, als het dan nog niet werkt, maar weer moet bellen.

Buiten de overlast van het geen internet hebben, vind ik het kwalijk dat er door 3 verschillende medewerkers wordt toegezegd dat het weer zou werken, gisteren. 

Hi Matthijs, dank voor je reactie. Hier idem.

Op dit moment moet ik alles van de mbs op mijn mobiel doen maar thuiswerken zonder wifi gaat niet. Ik hoop dat we snel geholpen worden. Eigenlijk zijn we dus door al die verschillende medewerkers voor de gek gehouden, kwalijke zaak en ik ga me oriënteren op andere providers.

Hier precies hetzelfde. Ik hoef gelukkig niet thuis te werken, maar in jouw geval heb je extra overlast van de situatie.

Wat ik erg kwalijk vind is dat ik in de middag 3 keer heb gebeld en 3x te horen krijg dat alles betaald is en dat de aansluiting binnen enkele uren weer moet werken. Ik begrijp het als er technische problemen zijn, maar dan zouden ze dat moeten vertellen i.p.v. beloftes moeten maken. 

Laten we hopen op een spoedige afhandeling.


Goedemiddag @Jak1970!

Je hebt al een topic geopend: het is niet de bedoeling om meerdere topics of berichten te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Wil je daar alsjeblieft rekening mee houden? Alvast bedankt!

@Matthijs1952 Vervelend dat je na betaling nog niet aangesloten bent. Het beste advies wat ik je nu kan geven is om op werkdagen tijdens kantooruren te bellen met onze administratie. Je bereikt ze via het gratis nummer 0800 0402. Uiteraard kun je ook een eigen topic voor je bericht aanmaken. 

Omdat @Jak1970 al een topic geopend heeft, gaat deze op slot. Zo houden we het overzichtelijk!