Skip to main content

Heb al jaren slecht internet, regelmatig contact over gehad, via messenger en telefoon omdat ik slecht WIFI en internet had, dit was bij Telfort. Sinds kort bij KPN ik denk zal eens bellen, de volgende dag direct een monteur en een nieuw modern. Blijkt het modern niet goed meer, het enige wat ik te horen kreeg uw verbinding is okay. Heb de afgelopen dagen met messenger contact gehad met Telfort, zie hieronder, vindt dat ik best recht op een vergoeding heb voor jarenlange stress en gedoe, zat weer aan de kabel maar ook die ging uitvallen steeds. Iemand een idee??

Groeten Else

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Beste Telfort, ik ben woest. Zit al jaren te klooien met wat ik dacht een slechte internetverbinding, slechte WIFI, TV viel regelmatig uit zappen e.d. was een ramp, spelletjes vielen steeds uit en zo kan ik nog wel even doorgaan, kabel er weer aan waar ik dan weer over struikelde, wat jarenlang een hoop ergernis en stress heeft veroorzaakt. Heb er over gebeld, heb berichten gestuurd kreeg altijd de melding uw verbinding is goed. Dit blijkt nu te kloppen nadat ik vandaag een nieuwe modem heb gehad van KPN, alles werkt weer zoals het hoort, ik weetniet wat er gebeurd. Heb ik dus voor niks jarenlang zitten stressen, mijn modem was gewoon oud maar niemand bij Telfort die daar aan dacht blijkbaar. Fijn dat jullie geld verdienen, jammer dat dat over mijn rug moet, nu heb ik bijna 5 jaar betaald voor een waardeloze verbinding, het is al sinds ik hier woon. Wordt weer kwaad als ik er aan denkt wat ben ik in de maling genomen zeg zo ga je toch niet met je klanten om. Ik doe ook werk voor een vereniging dan zo'n modem ook een hoop ellende ben pas ook een heleboel inkomende mail kwijtgeraakt met de overzetting, jaren werk tot augustus dit jaar ongeveer. Uitgaande stond er nog, ook over gebeld moest ik in andere mappen zoeken?? Ben jarenlange informatie kwijt. Hoop dat u begrijpt dat ik zwaar ontstemd ben, weet niet precies wat dat kost bijna 5 jaar internet zit je toch al gauw aan de 1500 euro en voor wat, voor een oud rot modem?? Ook nog altijd keurig betaald ook!!! Het zou Telfort sieren als ik hiervan in ieder geval wat terug krijg het is een schande!!! Had dit net ingevuld op telfort.nl, krijg ik de melding OEPS ER GING IETS VERKEERD, DAT KAN JE WEL ZEGGENJA PFFFT

Je hebt geantwoord

Beste Telfort, ik ben woest. Zit al jaren te klooien met wat ik dacht ee…

Door jou verzonden

18 uur geleden

 

 

09:46

Telfort

stuurde dit

5 uur geleden

Het is natuurlijk erg zuur als je verbinding zo lang niet lekker heeft gewerkt Elise 🙁 Ik kan me je verbazing dan ook voorstellen dat een nieuw modem de oplossing was in deze. Wij gebruiken in principe dezelfde apparatuur als onze grote zus KPN. Doorgaans zijn veel issues al op te lossen met een reset of zoeken we het in de bekabeling. Wanneer het allemaal niet helpt men er met ons over belt, dan kunnen we uiteraard kijken naar het vervangen van apparatuur of anders als nodig een monteur. We moeten dan vanzelfsprekend wel weten wat er aan de hand is, dit gebeurt niet automatisch. Desalniettemin heb ik verder geen mogelijkheden hier een compensatie voor aan te bieden. In ieder geval wel erg fijn dat het nu naar tevredenheid werkt. Voor wat betreft je e-mail, al sje een mail programma gebruikte en die op POP had ingesteld, dan haalt het programma de mail van onze server en slaat die het op je apparaat op. Wanneer je de mail opnieuw instelt, dan kan het met bepaalde Outlook programma's helaas gebeuren dat die alles verwijderd. Je kunt voor de zekerheid de webmail: https://bit.ly/2JHB6mf nog controleren, maar als de mail daar niet meer te vinden is, dan kunnen wij het verder niet terughalen.

Gezien door Telfort om 21 september 2018 om 13:40

 

11:34

Door jou verzonden

3 uur geleden

Heb er meerdere malen contact over gezocht en alles uitgelegd, tientallen malen gereset, zonder resultaat. Van Telfort kreeg ik het idee dat het aan mij lag. Is nooit over het modem begonnen ik ga er vanuit dat jullie er meer verstand van hebben. Er is nooit gepraat over vervanging modem of monteur. Ik hoef niks meer te controleren, nu ik terugkijk heb ik nooit een goeie modem gehad die had KPN nog liggen denk ik. Ook nu nemen jullie geen verantwoordelijkheid. Graag een adres waar ik schriftelijk een klacht kan indienen. met vriendelijke groet Else Klinge

Door jou verzonden

3 uur geleden

Zelf heb ik er alles aan gedaan, zelfs een nieuwe laptop aangeschaft, kan ik van jullie niet zeggen.....

 

14:47

Telfort

stuurde dit

25 minuten geleden

Ik vind het niet goed dat we blijkbaar nooit verder zijn gegaan dan het uitvragen van het probleem en de uitvoeren van een reset. Als een reset niet helpt en de problemen blijven zich voordoen dan sturen we een nieuw modem en als deze ook niet werkt een monteur om ervoor te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Ik zie dat je met ons (webcare) in augustus 2018 contact hebt gehad over het instellen van je TV. We hebben het niet eerder via deze weg over de nu genoemde problemen gehad. Ik zie wel dat je erover hebt gebeld. Ik kan je echter geen compensatie aanbieden voor hoe we je in het verleden hebben geholpen. Een klacht gaat hier ook niks aan veranderen, zij mogen hierin ook geen vergoeding toezeggen.

👍

1

Gezien door Telfort om 21 september 2018 om 13:40

Aa
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Welkom op het KPN forum @antiek modem. Kan me jouw verbazing goed voorstellen dat na al die jaren qua problemen het met de plaatsing van een nieuw modem, alles nu goed werkt. Het is ook niet de bedoeling dat een provider jouw veel stress geeft. Daarvoor vanuit KPN excuses. Ik zie als ik jouw gegevens erbij pak, dat deze zaak inmiddels door onze afdeling Klantreacties is opgepakt. Zij zullen deze week contact met je opnemen over de verdere afhandeling van jouw klacht.


Dank je wel Jeroen!! Wacht het af :grinning:


Ben twee keer gebeld en als ik opneem valt de verbinding weg, net te laat??

groeten