Skip to main content

Ik heb 30-6 een klacht ingediend over een nieuwe aansluiting en de beloofde gratis WiFi punten, de telefoniste zei dat we daar geen recht op hadden, omdat we al klant waren, als ik het via internet invul, heb ik er wel recht op. Ik zou binnen 10 dagen terug gebeld worden, nee dus.  10-7 nogmaals ingediend, nog steeds niks gehoord, wat een slechte service 😡😡

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @buyserd,

De superwifipunten waren destijds bedoeld voor nieuwe klanten die geen KPN klant waren geweest afgelopen 6 maanden. Als je dat wel was, heb je inderdaad geen recht op de superwifipunten. Op de website heeft ook duidelijk gestaan dat het alleen voor nieuwe klanten is bedoeld, zo ook in de actievoorwaarden.  Als je wel langer dan 6 maanden geen klant bent geweest, dan heb je er wel recht op. 
Je kunt ook altijd de wifi manager nog doorlopen, als je 2x onder de 20mbits meet krijg je mogelijk experia wifi in bruikleen. Deze plaats je dan bekabeld op de plek waar je slechte wifi hebt. 


Waarschijnlijk heb je hier een klacht voor aangemaakt die vervolgens is afgewezen. Simpelweg omdat dit om een welkomstaanbod ging waar je als nieuwe klant gebruik van kon maken. Als bestaande klant heb je hier uiteraard al eens gebruik van kunnen maken toen je klant bent geworden.


Hoi @buyserd, welkom op het forum!
Helaas zijn de superwifipunten zoals hier boven genoemd niet gratis voor bestaande klanten maar kunnen nieuwe klanten hiervoor kiezen in plaats van een actiekorting. Een vergelijkbare actiekorting heb jij ook gehad toen je klant bij ons werd.
Dat gezegd hebbende garanderen we voor bestaande klanten natuurlijk ook gewoon goed snel wifi in huis. Hiervoor hebben we onze online wifimanager in het leven geroepen! Hiermee moet je in je hele huis goed wifi kunnen krijgen!
Een van de uitkomsten van dit stappenplan is gratis experia wifi's!
Hier vind je ook nog een aantal tips om problemen met WiFi op te lossen!


@ChrisWissink, de experia wifi's zijn niet in bruikleen en mag je houden :blush:


de experia wifi's zijn niet in bruikleen en mag je houden :blush:

Ah dank voor de helderheid. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het in bruikleen was. Vandaar. 


Wel vreemd dat deze niet voor bestaande klanten zijn, ik heb nl screenshots gemaakt van het ingevulde formulier , dat ik als bestaande klant wel degelijk recht heb. Ook sluit kpn mijn klacht via het klachtenformulier af, omdat ik niet bereikbaar zou zijn, heel apart( nergens een nummer of anoniem nummer in mijn geschiedenis lijst), maar jullie bereikbaarheid is drama , je wordt in de wacht gezet, vervolgens verbreken ze na een kwartier de verbinding en niet 1 x , maar heel vaak. Ze beloven terug te bellen, wordt gewoon niet gedaan, ben je aan het chatten, stoppen ze gewoon het gesprek. Sorry hoor, zeer slechte services en slecht voor mijn hart 😡


De hartproblemen kunt u het best voorkomen door de super wifi's gewoon te kopen zoals iedereen dat doet.


De hartproblemen kunt u het best voorkomen door de super wifi's gewoon te kopen zoals iedereen dat doet.

Ik vind je reactie nergens op slaan, want het gaat mij er niet om Dat ik ze niet zou kunnen kopen. Het gaat mij om, dat ze toezeggingen doen en deze niet nakomen.