Skip to main content

Recent zijn 6 verschillende monteurs in ons nieuwe huisje geweest om glasvezel proberen aan te leggen. Deze 6 monteur zijn op hetzelfde tempo dat ze kwamen ook weer vertrokken. Allemaal met dezelfde constatering, dat het gezamenlijke kastje in de wijk nog niet is opgeleverd. Die dient eerst opgeleverd te worden, voordat ze het glasvezel kunnen aansluiten.

 

We zijn nu 10 tallen belletjes verder, met KPN netwerk en de klantenservice. Met veel beloftes en medeleven, maar geen probleemoplossende acties. Ze zouden terugbellen, maar ik wordt steeds niet teruggebeld.

 

Ik heb contact gehad met KPN netwerk, maar die verwijzen door naar de klantenservice. Heel ironisch, een kastje naar de muur verhaal.

 

Kortom, ik ben absoluut niet blij met de service en moet veel extra kosten maken om thuis te blijven.

Graag zie ik een oplossing.

Glasvezel is pas heel recent aangelegen? De andere huizen in de buurt hebben wellicht ook nog geen glasvezel? 


Ik zou zeggen zet je gegevens alvast in je forumprofiel.

Dan kan wellicht met goedkeuring van en samen met de moderators @Ward_  het.e.e.a voor u nalopen..

En u wellicht wat helderheid geven


 

 


Zal het niet hier neer zetten hier kan iedereen het zien ( Openbaar forum ) Maar aanvullen in uw Profiel instellingen hier kunnen alleen moderators bij uw gegevens en niet iedereen die hier langskomt.


Hoi @Mitch Blokdijk . Welkom op het forum.

Je hebt je gegevens ingevuld en ik heb me ingelezen. Er is inderdaad een centraal punt in de wijk nog niet opgeleverd. Ik zie dat er voor morgen een monteur is ingepland. 

@Ward_  kun jij voor mij controleren of de POP is opgeleverd? Ik stuur je een e-mail. 


@Mitch Blokdijk Er lijkt niks mis met de POP. Die is opgeleverd.  Ik hoop dat de monteur vanmiddag alles kan activeren.


@Mitch Blokdijk Er lijkt niks mis met de POP. Die is opgeleverd.  Ik hoop dat de monteur vanmiddag alles kan activeren.

Bedankt voor je reactie en het uitzoeken.

 

Vandaag hebben we te horen gekregen dat het algemene kastje correct is opgeleverd. Eerst konden de monteurs er niet in met hun pasjes/sleutels en nu heeft het verantwoordelijke bedrijf het kastje omgezet zodat het nu ook toegankelijk is met de sleutel.

 

Vandaag komt de monteur het voor de rest aansluiten bij ons. Dit zou zomaar de dag kunnen zijn dat we dit allemaal kunnen afsluiten. Wordt vervolgd...


Bedankt voor je reactie en het uitzoeken.

 

Vandaag hebben we te horen gekregen dat het algemene kastje correct is opgeleverd. Eerst konden de monteurs er niet in met hun pasjes/sleutels en nu heeft het verantwoordelijke bedrijf het kastje omgezet zodat het nu ook toegankelijk is met de sleutel.

 

Vandaag komt de monteur het voor de rest aansluiten bij ons. Dit zou zomaar de dag kunnen zijn dat we dit allemaal kunnen afsluiten. Wordt vervolgd...

Goed om te horen dat er schot in de zaak zit, Zou u hier nog even kunnen laten weten of het allemaal goed gekomen is ?


Ah, het ging dus om te toegang tot de pop. Dat kon ik hier ook niet goed zien. Dan hoop ik dat het vanmiddag allemaal goed gaat, @Mitch BlokdijkÂ