Skip to main content

Mij is per mail toegezegd dat ik voor dezelfde prijs glasvezel zou kunnen gebruiken. Na net 37 minuten met klantenservice gesproken te hebben, blijkt dit niet waargemaakt te worden. Ik kan alleen op glasvezel aangesloten worden als ik een andere - lees veel duurdere - abonnementsvorm kies. 
 

KPN, maak je toezegging waar en lever mij een stabielere verbinding voor dezelfde prijs. Alstublieft.
 

Zie bijgaand screenshot van de toezegging uit de mail. En volgens mij wordt er in de communicatie op de website ook nergens vermeld dat overstappen naar glasvezel alleen gratis is bij een bepaalde abonnementsvorm. 

 

U moet helemaal niets doen. Gewoon afwachten.  In de loop der tijd wordt u automatisch overgezet op glasvezel. Dit kan best nog een tijdje duren.


Welk abonnement heeft u nu dan? Met welke snelheid? En welke opties erbij?


Men probeert u waarschijnlijk hussel aan te praten. Niet doen. 

 


Men probeert u waarschijnlijk hussel aan te praten. Niet doen. 

Ik begrijp dat @Caenco zelf belt. Ja, dan loop je dat risico ja.

Overigens hoeft Hussel niet duurder te zijn. En het kan zelfs goedkoper zijn dan een ouder abonnement. 


@Caenco . Hoi en welkom op het forum.

Bij mijn weten hoef je niet naar een nieuwe abonnementsvorm. Maar hou me even ten goede: Als jij een héél oude abo vorm hebt, durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen.

Ik kijk het graag even voor je na. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Hallo Erwin, Profiel aangevuld. 
 

ik ben niet lang geleden ingevraagd overgezet van Oxxio naar KPN. Zo oud kan mijn abonnement dus niet zijn?!


Men probeert u waarschijnlijk hussel aan te praten. Niet doen. 

 

Inderdaad, dat zou de enige oplossing zijn. En dan was glasvezel toch gratis? Uh ja, maar loop ik alle andere voordelen mis. Dus 12 Euro duurder per maand minimaal. 


 

Bij mijn weten hoef je niet naar een nieuwe abonnementsvorm. Maar hou me even ten goede: Als jij een héél oude abo vorm hebt, durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen.

 

Beetje typisch … krijg je dan bij een 'heel oude abo vorm’ een ouder soort ‘internet’ ?  Dat dan wél over koper kan maar niet over ‘glas’?


Men probeert u waarschijnlijk hussel aan te praten. Niet doen. 

Ik begrijp dat @Caenco zelf belt. Ja, dan loop je dat risico ja.

Overigens hoeft Hussel niet duurder te zijn. En het kan zelfs goedkoper zijn dan een ouder abonnement. 

Minimaal 12 Euro duurder. En is zelf bellen raar als je aangesloten wil worden en niets hoort van KPN?


Nou raar....in principe hoeft u alleen maar geduldig te wachten.  Bellen heeft geen zin. U wordt toch wel overgezet. Heeft u sl een glasvezelaansluiting in huis?


 

Bij mijn weten hoef je niet naar een nieuwe abonnementsvorm. Maar hou me even ten goede: Als jij een héél oude abo vorm hebt, durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen.

 

Beetje typisch … krijg je dan bij een 'heel oude abo vorm’ een ouder soort ‘internet’ ?  Dat dan wél over koper kan maar niet over ‘glas’?

Dit is ook wel heel exotisch hoor.  We werken met een leverstraat en als je een héél oud abo hebt geeft dat soms beperkingen bij wijzigingen omdat de leverstraat zo'n vorm niet meer herkent en dat kan voor gekke issues zorgen.   Maar daar is bij @Caenco helemaal geen sprake van.  

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en er is een monteur ingeboekt voor 13-07.  

Ik ga de collega die de merkwaardige adviezen gaf van feedback voorzien zodat hij niet nogmaals de fout in gaat. 


 

Bij mijn weten hoef je niet naar een nieuwe abonnementsvorm. Maar hou me even ten goede: Als jij een héél oude abo vorm hebt, durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen.

 

Beetje typisch … krijg je dan bij een 'heel oude abo vorm’ een ouder soort ‘internet’ ?  Dat dan wél over koper kan maar niet over ‘glas’?

Dit is ook wel heel exotisch hoor.  We werken met een leverstraat en als je een héél oud abo hebt geeft dat soms beperkingen bij wijzigingen omdat de leverstraat zo'n vorm niet meer herkent en dat kan voor gekke issues zorgen.   Maar daar is bij @Caenco helemaal geen sprake van.  

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en er is een monteur ingeboekt voor 13-07.  

Ik ga de collega die de merkwaardige adviezen gaf van feedback voorzien zodat hij niet nogmaals de fout in gaat. 

Dankjewel, ik heb de bevestiging van de afspraak per mail ontvangen. Fijn weekend!


Men probeert u waarschijnlijk hussel aan te praten. Niet doen. 

 

Dat was inderdaad de opzet, niet ingestonken gelukkig!


 

Bij mijn weten hoef je niet naar een nieuwe abonnementsvorm. Maar hou me even ten goede: Als jij een héél oude abo vorm hebt, durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen.

 

Beetje typisch … krijg je dan bij een 'heel oude abo vorm’ een ouder soort ‘internet’ ?  Dat dan wél over koper kan maar niet over ‘glas’?

Dit is ook wel heel exotisch hoor.  We werken met een leverstraat en als je een héél oud abo hebt geeft dat soms beperkingen bij wijzigingen omdat de leverstraat zo'n vorm niet meer herkent en dat kan voor gekke issues zorgen.   Maar daar is bij @Caenco helemaal geen sprake van.  

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en er is een monteur ingeboekt voor 13-07.  

Ik ga de collega die de merkwaardige adviezen gaf van feedback voorzien zodat hij niet nogmaals de fout in gaat. 

Dankjewel, ik heb de bevestiging van de afspraak per mail ontvangen. Fijn weekend!

De monteur is geweest, alles werkt. Probleem opgelost!


Dank voor de update!! Fijn dat het goed is gekomen!