Skip to main content

Hallo,

Afgelopen 2 Juni (!!!!!!!)  Heb ik een aanvraag gedaan voor KPN Televisie, Glasvezel internet en Bellen. Mijn bovenbuurman heeft het al, de kabels liggen nate bene al voor de deur. Appeltje, Eitje zou je denken...Niets is minder waar, aangezien ik inmiddels 4 maanden en 5 / 6 afspraken verder ben nog niks verder gekomen. Ik woon op 2de etage en vanaf de eerste afspraak was er duidelijk dat ze een hoogwerker nodig zouden hebben. Bij het maken van nieuwe afspraken ook steeds telefonisch specifiek aangegeven dat er een hoogwerker nodigzou zijn (ik woon op de 2de etage, met een lange ladder kom je er ook makkelijk bij). Telefoontjes hebben geen zin. Contact met de aannemer loopt ook op niets uit, die vind het geloof ik nog grappig ook... En de monteurs kan ik uitleggen want die spreken geen woord Nederlands.Terugbel verzoeken worden niet beantwoord en bij KPN zelf, dat geloof ik wel, kunnen ze er niks aan doen. Wie helpt mij hierbij..??? Want ik word hier dood en doodziek van.... Ik vind dit werkelijk bij de beesten af....

Hoi @Dave026, welkom hier! Ik kan me voorstellen dat je wel flauw bent van het wachten. Ik begrijp uit je bericht dat er bij jou glasvezel aangelegd moet worden. Hoogbouw, ook al is dat in jouw geval maar de tweede etage, is vaak een uitdaging bij de aanleg van glasvezel. Het fysieke aspect is daarin de grootste factor. De kabel moet naar boven. In de meeste gevallen doen we dit binnenshuis. Idealiter via gemeenschappelijke ruimtes. Maar dan moeten we wel toestemming hebben van de VVE. En soms via de woning onder jou. Waarbij we daar binnen moeten zijn, en de eigenaar/bewoner daarvan ook toestemming moet geven. En er met die persoon een afspraak gemaakt moet worden om de aanleg te doen.

Als wij geen, of niet de juiste, contactgegevens hebben voor de VVE, of pandeigenaar, dan kan dit proces langer duren. We hebben hiervoor een speciale informatiepagina, en een speciaal formulier. Als jij de contactgegevens weet van je VVE/Verhuurder, vul dan vooral dat formulier in. Dan kunnen wij contact met ze opnemen. 

Reageer