Skip to main content

Mijn internet valt zowel bedraad als via WiFi weg. Voor mij is dat tijdens het thuiswerken onacceptabel. 
Bellen, chatten, verzoek om teruggebeld te worden en  een aangetekende brief, niets helpt. Er worden toezeggingen gedaan die niet worden nagekomen. Tot 3 keer een sms gekregen dat ik een nieuwe modem krijg, maar ook de modems zijn niet aangekomen.

Kortom een niet functionerend internet en een klantenservice van de KPN die het probleem niet oplost.

Hoe kom ik binnen KPN terecht bij de “echte” probleemoplosser? Wanneer is mijn probleem opgelost?

Je bent op het forum op het goede adres. Jammer dat eerdere pogingen niet werkten. Een moderator zal dit topic oppikken en je verder helpen. Het zijn mensen die een grote dosis vakkunde hebben als medewerkers van KPN. 


Hallo Jet, welkom! Het is inderdaad niet fijn thuiswerken als je internet met enige regelmaat wegvalt. Je geeft aan dat dit ook bedraad gebeurt. Zie je op zo'n moment ook iets veranderen in de lampjes op de Experia Box? Welke Experia Box heb je? En, heb je nog aanvullende apparatuur in je netwerk? Vul verder ook je forumprofiel in. Dan kan ik hier kijken wat er tijdens eerder contact is gebeurd en de boel doormeten.


Beste Erik, 


Het doormeten is al meerdere keren gebeurd. 

De fase voor allerlei goedbedoelde hulp ben ik voorbij. Het heeft mij al veel te veel tijd gekost.

Ik heb in mijn aangetekende brief aangegeven wat ik van KPN verwacht:

  1. Een monteur die de nieuwste modem komt installeren 
  2. Een naam, e-mailadres en telefoonnummer van een KPN medewerker waar ik contact mee op kan nemen, totdat het probleem is opgelost is
  3. Een genoegdoening waaruit blijkt dat KPN niet met mij als klant zo om wil gaan.

En u weet zeker dat uw netwerk na het modem goed is? U werkt met goede kabels en gebruikt geen draadloze verbindingsets of andere rommel wat data verstuurd via het electriciteitsnetwerk? U heeft keurig door het huis een paar bekabelde Wi-Fi versterkers staan?


Dank voor het invullen van je profiel, Jet. Ik zie hier dat er inmiddels drie keer een poging is gedaan om je een nieuw modem te bezorgen maar dat dit ook drie keer niet goed is gegaan. Ik kan me dan ook voorstellen dat je hier wel een beetje zat van bent. Je hebt een brief gestuurd, die is gisteren in behandeling genomen en er wordt van daaruit nog contact met je gezocht. Maar ook de collega's die dat doen moeten eerst kijken wat er precies aan de hand is dat dit steeds misgaat in het systeem. Want anders is er gerede kans dat het weer misgaat als zij verdere stappen ondernemen. Navraag daarvoor staat uit. We komen er zo snel mogelijk bij je op terug.


Beste Erik,

Ik ben zojuist gebeld.  Morgenochtend komt een monteur om het probleem op te lossen.