Skip to main content

Geachte lezer,

Heb contract met Oxxio afgesloten voor alles in een pakket op 29 mei jl. ingaande waarbij KPN monteur zou komen voor totale aansluiting.

Aan eind van de dag is na herhaaldelijk bellen een monteur “ingevlogen” die na een kabeltje trekken voor € 60,-- hier 2 stekkertjes op aansloot en zei: ik kan hier niet verder mee.

Na 5 monteurs van KPN en KPN glasvezel werd monteur gestuurd die 2 nieuwe stekkers aan bovengenoemd kabeltje plaatste omdat eerste keer stekkers verkeerd aangesloten waren.

Heb extra kosten moeten maken voor mobiele abonnementen tw. van €. 40,-

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Omegafrans, leuk dat je hier terecht bent gekomen op de kpn community, welkom op het forum :)

Als ik je aansluitavontuur zo lees, ging dat niet van een leien dakje. Dat is heel erg rot! Zo te lezen was het een ‘kleine’ menselijk fout: de kabel was niet correct aangesloten. Daar baal je dan ook flink van, dat kan ik mij levendig voorstellen.

Begrijp ik het goed dat je een contract hebt bij Oxxio op glasvezel?


Ja, het contract loopt via Oxxio maar daar kom ik geen stap verder,

ze willen geen (coulance) vergoeding geven voor de gemaakte extra kosten.

Zeggen dat ik dan bij KPN moet zijn, die hebben de fout gemaakt.


Voor al je gebruikersvragen, storingen en klachten moet je altijd bij je eigen serviceprovider terecht kunnen. Daar heb je een contract mee afgesloten, zij zijn jouw aanspreekpunt. Wanneer wij (KPN NetwerkNL) een fout hebben gemaakt dan zal de service provider dit bij KPN NetwerkNL moeten aangeven om tot een oplossing te komen. 

Mogelijk dat ze de ‘klacht’ beoordelen als ongegrond, maar dat moeten ze goed onderbouwen en niet doorverwijzen naar het volgende loket. Het spijt mij, ik begrijp dat dit overkomt als een ‘van het kastje naar de muur-verhaal’. Maar dit is wel jouw recht als klant bij Oxxio.   

Toch heb ik nog iets voor je gevonden: voor vragen over werkzaamheden kun je dit bij KPN NetwerkNL aangeven. Misschien dat je daar verder komt :)  


Reageer